• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Whale

Cartier
2-Faktor
Ohh. Som handen i handsken! Jag har köpt ngra klockor direkt av AD, dock känner jag att det spelar mindre roll jmf med pre-owned. Särskilt om jag tittar på prislappen. Har ni någon sajt som ofta säljer begagnade 795,560,112? C24 har nämligen relativt höga priser enligt mig
 

Rey

Rolex
Snyggt, imponerande samling av band må jag säga :) Har inte varit intresserad av Panerai tidigare men känner nu mer och mer att det är dags att släppa sargen och istället för enbart Speedys och stål-rollar skaffa mig en Panerai, den här tråden samt den här:
https://klocksnack.se/threads/recension-panerai-pam422.63480/#post-2659481
Har fått mig MYCKET intresserad, vem vet, snart kanske jag kommer att kunna posta i tråden :D

Tack! :) Klart du ska ha en Panerai! Ser fram emot en snar paketöppning ;) har du provat i butik? Om inte, gör det!!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Snyggt, imponerande samling av band må jag säga :) Har inte varit intresserad av Panerai tidigare men känner nu mer och mer att det är dags att släppa sargen och istället för enbart Speedys och stål-rollar skaffa mig en Panerai, den här tråden samt den här:
https://klocksnack.se/threads/recension-panerai-pam422.63480/#post-2659481
Har fått mig MYCKET intresserad, vem vet, snart kanske jag kommer att kunna posta i tråden :D
hzaJ4Hn.png
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Ohh. Som handen i handsken! Jag har köpt ngra klockor direkt av AD, dock känner jag att det spelar mindre roll jmf med pre-owned. Särskilt om jag tittar på prislappen. Har ni någon sajt som ofta säljer begagnade 795,560,112? C24 har nämligen relativt höga priser enligt mig
Begagnad 795 blir nog svårt, den släpptes nyss. :) Men nä, de ställen jag känner till som handlar mycket med Panerai, de finns på C24, och det är de priserna som gäller. KS är sketabilligt i jämförelse i världen, troligen mest för att vi inte är så många som är nördar så priserna dumpas om man vill ha den lätt såld inom forumet.
 
Topp