Det har aldrig varit ett alternativ.@yonsson
Håller med, men kommer inte köpa fler nya Panerai för listpris hos AD.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har aldrig varit ett alternativ.@yonsson
Håller med, men kommer inte köpa fler nya Panerai för listpris hos AD.
Finns en fin 590 på k&s nu...
Du har glömt skriva storlek. "Länken passar till alla Luminor 1950 case med P.9010, tex PAM00682, PAM01392 & PAM01523" Hmmm...
Länken passar alla Luminor 1950 case 42 mm med P.9010, tex PAM00682, PAM01392 & PAM01523 bättre??Du har glömt skriva storlek. "Länken passar till alla Luminor 1950 case med P.9010, tex PAM00682, PAM01392 & PAM01523" Hmmm...![]()
Snabb fråga (finns säkert i tråden men snabbare så här tror jag)
Vad är bandhornsmåttet på en 44 mm luminor? (Dvs över handleden, inte mellan hornen).
Lite svårt sugen på viss basmodell som ligger på K&S![]()
53 för vanlig Luminor också.Snabb fråga (finns säkert i tråden men snabbare så här tror jag)
Vad är bandhornsmåttet på en 44 mm luminor? (Dvs över handleden, inte mellan hornen).
Lite svårt sugen på viss basmodell som ligger på K&S![]()
Mitt förslag är just Watchgecko.Snackades det inte om AM-spännen för ett tag sen? Watchgecko's är ju bra, men slut i 22mm. Nån som har förslag på liknande kvalitet? Helst i Europa.
Förtydligande: borstade pre-v jag letar efter.
Är det inte ett sånt du har? Jag ser JLC-loggan.Vill bidra med en dräggel-bild från Peter.watchacc som jag just såg på Facebook. Nåt sånt till sommaren på en passande Panna....
![]()
Det gick för mig iaf.
Jag har noterat det. Lite för styvt prisläge för min del.Finns en fin 590 på k&s nu...![]()
Det är nånstans runt oändligt svårt att få en billigare inom EU (som inte använts vid sabrering). Det ska du ju veta.Jag har noterat det. Lite för styvt prisläge för min del.
OkJag har noterat det. Lite för styvt prisläge för min del.
Ja på tunnare, det är 1359. Nej på arabiska siffror på 42mm. 1392 är närmast. Eller ja, vill du ha en vit? 1523.Hej! Jag har idag provat en kompis PAM359. Sjukt fin! Blev riktigt riktigt sugen även om den är i största/tjockaste laget. Finns den en likadan med numrerade index som är tunnare? Är PAM1359 tunnare? Finns den 42mm med numrerade index som 359? Tack!
Var rädd för det.. Får vänta tills de får in igen dåMitt förslag är just Watchgecko.Låg kvalitet på det mesta annat jag testat.
Tyvärr Panerailös, JLC-lös och helt bandlös för tillfället. Sitter på 2 standardrollar på länk och lurkar här i tråden igen.Är det inte ett sånt du har? Jag ser JLC-loggan.![]()
Kanon kille...Jag vet, känner honom så det är dit jag tänker gå![]()
Jaså sålde du din 425? Jag vet att du hade ett liknande på den. Sitter du på Rolex sitter du på snabba cash. JLC har många trevliga modeller. Det har Panerai också. Sitt lugnt och ta dig tid att fundera på nästa drag, som vi sa i schackklubben. Det är inte förrän priserna går upp på mainstreamklockor som man ser att de finaste finns där ingen/få tittar. Det kanske blir en guld-Radiomir så småningom?Tyvärr Panerailös, JLC-lös och helt bandlös för tillfället. Sitter på 2 standardrollar på länk och lurkar här i tråden igen.
Hade ju dock ett snarlikt till min Radiomir 425. JLC Har jag aldrig haft någon, men mycket riktigt så är bandet på bilden tillverkat för en JLC ("Aged Gold LVMH Louisiana Alligator Strap. Curved lugs, Folded Edges & Double stitches. Custom-made & Hand-crafted for the JLC Master Compressor.")
Skål på er!
![]()