Yaay, fick tillbaka min 233:a idag efter att den varit iväg en vecka till sthlm för att värderas. Synd bara att de glömde värderingsintyget när de skickade ner klockan igen![]()
Det kommer tydligen separat på posten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yaay, fick tillbaka min 233:a idag efter att den varit iväg en vecka till sthlm för att värderas. Synd bara att de glömde värderingsintyget när de skickade ner klockan igen![]()
Du måste ju in på Harrods och plåta lite klockgalenskaper!London shopping madness
![]()
Lika tilltalande som en rostig Ferrari
Den hade jag inte sett. Tack!Hittade denna när jag tittade runt på Youtube.
OEM-gummit är grymt! Gillade det inte först, men efter att ha kört det 3 månader över sommaren har man en helt annan inställning.Satt o funderade på att slänga på asso't igen fast vette 17 om inte oem-gummit blivit nya favvon
![]()
![]()
Håller med, min klara favorit änså länge..OEM-gummit är grymt! Gillade det inte först, men efter att ha kört det 3 månader över sommaren har man en helt annan inställning.
Grejen är ju den att kombon svart gummi mot den polerade boetten o i mitt fall, guldfärgade texten, gör den så snygg. Betydligt snyggare överlag med svart gummi än med svart läder..OEM-gummit är grymt! Gillade det inte först, men efter att ha kört det 3 månader över sommaren har man en helt annan inställning.
Gummit gör sej ÄNNU bättre på din 422'a med guldvisarnaOEM-gummit är onekligen trevligt och ser bra ut på min 422:a också. Kan dock inte kalla det för favoriten; faktum är att tex AW:s canvas sitter skönare. Klockan känns mer topptung på gummit.
Inte världens tydligaste bild, men...
![]()
Haha, faktum är att jag tänkte detsamma när jag kollade på bilden. Nu är jag ju totaaaalt anti svart-gult till skillnad från dig, men det där är fan snyggtGummit gör sej ÄNNU bättre på din 422'a med guldvisarna![]()
Inte därför jag gillar kombon hahaHaha, faktum är att jag tänkte detsamma när jag kollade på bilden. Nu är jag ju totaaaalt anti svart-gult till skillnad från dig, men det där är fan snyggt![]()
Nupp, det är 26/22.Inte därför jag gillar kombon haha
Tycker guldfärgen sticker ut mer mot gummit, blir inte samma effekt mot svartläder. Men är ditt gummi 26/26??
Du föredrar vit sub-sek på 590?Tänk vad lite det är som gör att man antingen är helt kär eller muttrar "meh".
![]()
Jag är iofs känd för att inte vara så kosher, så jag kan ju lösa det här problemet ändå.![]()
Kan ha frågat innan, Horus gummi va ? Är det mjukare än oem gummit ?Annat GUMMI. Skönare än oem![]()
Yes och yesKan ha frågat innan, Horus gummi va ? Är det mjukare än oem gummit ?
Jaha. Då har man pannna igen då.![]()
Det matchar mycket bättre det vita i 8 giorni brevettato...Du föredrar vit sub-sek på 590?Såg inte så tokigt ut!
Den gode @Porsan äger denna mycket trevliga pjäs..Appropå guld - är det någon som ägt/känt/klämt på en 393?
![]()
Appropå guld - är det någon som ägt/känt/klämt på en 393?
![]()
Tänk vad lite det är som gör att man antingen är helt kär eller muttrar "meh".
![]()
Jag är iofs känd för att inte vara så kosher, så jag kan ju lösa det här problemet ändå.![]()
Räknas inte, du ska ju flippa denNån som sa vit sub-sub sekund?
![]()