Hur lång tid tog det? Har du lite bättre bilder på hur det ser ut?De gröna övergår ju till gult efter ett (bra) tag ändå, typ lumen på min 112a.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur lång tid tog det? Har du lite bättre bilder på hur det ser ut?De gröna övergår ju till gult efter ett (bra) tag ändå, typ lumen på min 112a.
![]()
Egentligen vill ju alla Brietling-ägare ha en Panerai.Mycket viktigt inlägg nu. I och med detta är vi om Breitlingtråden.
![]()
Haha min PAM112 är e G-serie, så den är snart 13 år gammal. Kollade lite bilder och tror faktiskt den var lite "gul-grön" redan när den släpptes. Den har ju en sausage dial till skillnad mot de nya som har sandwich.Hur lång tid tog det? Har du lite bättre bilder på hur det ser ut?
.. och den här bilden återspeglar väl bäst hur den ser ut IRL.Hur lång tid tog det? Har du lite bättre bilder på hur det ser ut?
So... cool.. och den här bilden återspeglar väl bäst hur den ser ut IRL.
![]()
finns en g-serie på köp och säljSo... cool![]()
Tack för tipset! Men har redan kikat på den och jag jagar en smårgås, inte korv...finns en g-serie på köp och sälj![]()
Stenhård combo med skinnpaj och panna![]()
Åker ståndaktig buss med 359.
Samma här fast tvärt om...Jaha. Då har man pannna igen då.![]()
Det är när man hittar sådana här man inser att OEM-strapsen inte är riktigt värda pengarna.Nytt strap kom hem idag.
Hittade det på eBay och är mkt nöjd. Kostar 25 dollars inkl frakt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket snyggt! Ref?Måndag blues.
![]()
Åhhh, nu kopplar jagJag gör remmar![]()
Tråkigt. Vad har nu hänt? Hoppas du får lånepanna under tiden.Samma här fast tvärt om...
"Jaha. Då är pannan på väg till Panerai igen då.." :-(
Ingen Lånepanna denna gång:-(Tråkigt. Vad har nu hänt? Hoppas du får lånepanna under tiden.
Men shit va surt, feel for you!Ingen Lånepanna denna gång:-(
Imorse när jag skulle byta band så fick jag den lilla tryckknappen för ena bandstiftet i .......pannanHittade alla 3 jääääävligt små delar och fick det att sitta igen. Åkte in till Nymans för att få det fastsatt ordentligt. Men det var inget de kunde fixa. Måste skickas ner...:-(
Trodde bara det var att skruva dit om man bara hade rätt prylar. Såg ut som det var gängor på den ena delen men med en tandpetare så gick det liksom bara att dra åt hjälpligt.
Är det samma/lika som innan?Jaha. Då har man pannna igen då.![]()
Åh fan vad drygt. Hoppas den återvänder snart!Ingen Lånepanna denna gång:-(
Imorse när jag skulle byta band så fick jag den lilla tryckknappen för ena bandstiftet i .......pannanHittade alla 3 jääääävligt små delar och fick det att sitta igen. Åkte in till Nymans för att få det fastsatt ordentligt. Men det var inget de kunde fixa. Måste skickas ner...:-(
Trodde bara det var att skruva dit om man bara hade rätt prylar. Såg ut som det var gängor på den ena delen men med en tandpetare så gick det liksom bara att dra åt hjälpligt.
Får du abstinens så hojta till, jag lånar givetvis ut min om du känner att det blir oliiiiiiidligtIngen Lånepanna denna gång:-(
Åhhh, nu kopplar jag. Snyggt iaf! Kan jag beställa ett sånt av dig?
Nytt strap kom hem idag.
Hittade det på eBay och är mkt nöjd. Kostar 25 dollars inkl frakt.![]()
![]()
![]()
![]()
Verkar gå troll denna 048a
https://klocksnack.se/threads/luminor-panerai-48.62271/
Motsvarade den inte dina förväntningar @Tobemt ? Du kan inte haft den länge...[/
Jag är egentligen supernöjd med klockan, men inser efter någon vecka att jag måste ha en klocka med länk.
Jobbar med färg och det är ett evigt av och på för att slippa spill på läderbandet.
Riktigt trevlig Panerai som jag absolut inte har bråttom att bli av med.
Ingen Lånepanna denna gång:-(
Helt klart!Denna tråd behöver en riktig klocka också!
![]()