Just den kan @kmg lätt dissa åt er.Krons hade den nya 42 mm på länk inne igår. Ny länk! Satt bekvämt på handleden.
Köp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just den kan @kmg lätt dissa åt er.Krons hade den nya 42 mm på länk inne igår. Ny länk! Satt bekvämt på handleden.
Köp![]()
Nej snälla, köp inte, vill fortsätta vara den enda som på riktigt förstår hur en Panna ska bärasJag är säker på att tex @Hoffa kan bistå i att avråda dig![]()
Kolla Chrono24. Oklart hur ”bra” pris du hittar för.Hej alla!
Intresserad av pam 728 som jag vill ha med några olika remmar. Ngn som vet 1. var man köper en sådan klocka till bra pris, 2. var man kan beställa olika remmar och 3. om man kan byta rem själv?
Gigantiskt grattis, kompis!Idag var en stor dag - äntligen är den hemma, 422an!
I måndags fick jag ett sms från Nymans som räknade med att ha klockan hemma från Schweiz på måndag den 20, men igår fick jag ett sms om att den var klar och redo för att hämtas. Jag svängde förbi efter lunch för att hämta ut den och har burit den sedan dess. Med 6 timmar på handleden kan jag konstatera att det verkligen är en fantastisk klocka.
Det domade glaset utan AR-behandling ger liv till en annars enkel tavla (nåja, kanske inte för en Panerai, men med normala mått mätt) och guldvisarna get en fantastisk värme till klockan. Den stora helpolerade boetten med sina mjuka former skapar både en känsla av maffighet och elegans. Jag ser verkligen fram emot att bära denna, efter nästan 4 månaders väntan och längtan!
![]()
![]()
1. Det är lite tidigt att önska "till bra pris", eftersom den precis kom ut. Inte direkt så att folk har den på lager och vill bli av med den till ett rabatterat pris.Hej alla!
Intresserad av pam 728 som jag vill ha med några olika remmar. Ngn som vet 1. var man köper en sådan klocka till bra pris, 2. var man kan beställa olika remmar och 3. om man kan byta rem själv?
Riktigt snyggt!Var in på boutiquen i Dubai idag. Tyvärr inga bilder därifrån, men det blev ett nytt gummi till 557:an!
Grönt är skönt!
![]()
![]()
Tack! Nu gäller det bara att återvänja sig vid en kloss på handleden efter 3 månader utan Panna.Gigantiskt grattis, kompis!
Ruggigt snyggt.Var in på boutiquen i Dubai idag. Tyvärr inga bilder därifrån, men det blev ett nytt gummi till 557:an!
Grönt är skönt!
![]()
![]()
Nåväl, det går nog ganska kvickt...Tack! Nu gäller det bara att återvänja sig vid en kloss på handleden efter 3 månader utan Panna.
Ruggigt snyggt.
Tackar! De hade alla färger inne, men just den här gröna var den som passade bäst helt klart. Ljusblå var kaxigt, men gör sig nog bäst på en submersible.Riktigt snyggt!
Äntligen, grattis !!Idag var en stor dag - äntligen är den hemma, 422an!
I måndags fick jag ett sms från Nymans som räknade med att ha klockan hemma från Schweiz på måndag den 20, men igår fick jag ett sms om att den var klar och redo för att hämtas. Jag svängde förbi efter lunch för att hämta ut den och har burit den sedan dess. Med 6 timmar på handleden kan jag konstatera att det verkligen är en fantastisk klocka.
Det domade glaset utan AR-behandling ger liv till en annars enkel tavla (nåja, kanske inte för en Panerai, men med normala mått mätt) och guldvisarna get en fantastisk värme till klockan. Den stora helpolerade boetten med sina mjuka former skapar både en känsla av maffighet och elegans. Jag ser verkligen fram emot att bära denna, efter nästan 4 månaders väntan och längtan!
![]()
![]()
Tack! Så gött.Äntligen, grattis !!
Kan man lämna in sin klocka för fotografering hos dig eller?![]()
![]()
Lite fler bilder
Hahaha jag är verkligen inget proffs men man kommer långt med en systemkamera och en makrolinsKan man lämna in sin klocka för fotografering hos dig eller?![]()
Du har barn, hör jag...Hahaha jag är verkligen inget proffs men man kommer långt med en systemkamera och en makrolinsGanska tacksamt att fotografera klockor, man har ju hur många försök som helst på sig
![]()
Hahah D'oh! Där avslöjade jag mig själv.Du har barn, hör jag...
Nä, det är samma klocka. Det är bara att inse.Kom på att jag tog en liknande bild på 671an också.. Kul att jämföra
![]()
![]()
Nä, det är samma klocka. Det är bara att inse.
![]()
Grattis och hoppas att servicekostnaden var human så du slapp lägga dig hungrig. Kul att se att tvåtonsklockorna blir alltmer populära bland Paneraifansen. Förlåt, jag skojade bara om ett väldigt känsligt ämne. När du börjar skriva om tillvänjningen efter att ha varit utan, är det för inte att jag reflekterade kring fotboja fast på armen. Nu kommer jag till det jag tänkte skriva från början. Den är väldigt väldigt snygg och jag gillar subsekunden. Den modellen klarar det. Den förblir puristisk och samtidigt händer det något. Otroligt snygg klocka som nu är i ett perfekt skick.Idag var en stor dag - äntligen är den hemma, 422an!
![]()
![]()
Bra bilder på fin klocka! Fotar du med Canon?![]()
![]()
Lite fler bilder