Kim
Silver
Vi köpte från strapware.com
Funka bra, har för mig att det tog lite längre tid bara att få hem banden
Taggar dig @Filip_R98 också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackSå jävla bra! Stort grattis!
Jag förstår. Nej tyvärr har jag inte 26mm mellan bandhornen. Men tack ändå!
Funka bra, har för mig att det tog lite längre tid bara att få hem banden
Taggar dig @Filip_R98 också
Grattis!Fick den här levererad idag! Leker lite med färger... Ska bli kul att köpa på mig en bandsallad. Gummit ser nästan svart ut på bild men är egentligen brunt, lirar mycket bra ihop med tavlan - favoriten hittills.
Rent spontant känns detta som den roligaste Pannan utseendemässigt av de jag haft tidigare, 005 och 425.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Funderar på någon galen färg eller mer nedtonat som på 372. Kom gärna med förslag och bild på band!
![]()
![]()
![]()
Yes! Tillbaka i träsket.Fick den här levererad idag! Leker lite med färger... Ska bli kul att köpa på mig en bandsallad. Gummit ser nästan svart ut på bild men är egentligen brunt, lirar mycket bra ihop med tavlan - favoriten hittills.
Rent spontant känns detta som den roligaste Pannan utseendemässigt av de jag haft tidigare, 005 och 425.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Funderar på någon galen färg eller mer nedtonat som på 372. Kom gärna med förslag och bild på band!
![]()
![]()
![]()
Fick den här levererad idag! Leker lite med färger... Ska bli kul att köpa på mig en bandsallad. Gummit ser nästan svart ut på bild men är egentligen brunt, lirar mycket bra ihop med tavlan - favoriten hittills.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes! Tillbaka i träsket.
Btw. Hirsch Osiris är så jävla snyggt. Finns inte i 26/22 va?
Osiris borde finnas i 22mm antar jag? Vore grym på min BB Chrono
Råkar du veta vad det ljusa heter?I'm back!
24 är det största jag vet tyvärr...
22 finns! Vore grymt med det ljusa till din BB Chrono.
Råkar du veta vad det ljusa heter?
Thx - Ska kolla med Hampus, hojtar annars!Denna är det: https://www.hirschstraps.com/collec...fect-watch-strap-in-beige?variant=32281826184
Se min edit ovan också!
Det oranga var ju bisarrt! Finns det i andra färger förutom svart?Finns lite hos Krons. Gillade ljusblått.
![]()
![]()
![]()
Det oranga var ju bisarrt! Finns det i andra färger förutom svart?
Edit: ser jag ett blått gummi där?
Läckert! Vad är pridFinns lite hos Krons. Gillade ljusblått.
![]()
![]()
![]()
Läckert! Måste dit och testa lite bandFinns lite hos Krons. Gillade ljusblått.
![]()
![]()
![]()
Får seVafals, @micke_s ! Förutsätter att det är ny på ingång?
Hur går det för dig? Hört något nytt?Vafals, @micke_s ! Förutsätter att det är ny på ingång?
Fick sms idag, så vi får se imorgon....Hur går det för dig? Hört något nytt?
Gdamn vilka bilder... Särskilt den på kronskyddet. Macroobjektiv eller?
Yes. Tog de lite snabbt, ska ta bättre bilder i veckan. Orkade inte ta fram stativet.Gdamn vilka bilder... Särskilt den på kronskyddet. Macroobjektiv eller?
Jag är säker på att tex @Hoffa kan bistå i att avråda digFasen... En Panerai på länk börjar tala med min inre köpdemon. Hoppas det går över. Ni snällingar kan säkert tala mig ur ett inköp![]()
Fasen... En Panerai på länk börjar tala med min inre köpdemon. Hoppas det går över. Ni snällingar kan säkert tala mig ur ett inköp![]()