• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

20171113_131039.jpg
684an är perfekt en frostig dag som denna.. Ska leta lite nya band till den. Gör jag det bäst hos AD eller hur funkar det?
Det är 22 mm...?! Har ett jävla gäng straps/band över om du är intresserad :)

Behöver dessvärre få loss lite pengar så kommer att släppa min 111 för ett bra pris istället för att sitta lugnt och serva den till våren som planerat. Så givetvis får ni första tjing, nån som är sugen på en fin 111, fullset från 2011 för säg 36? (Ev byte i 25k klassen)
44DAB74D-412A-4417-810D-1FED578BF206.jpeg

Bilagor

• A6288F04-CDC2-451B-B41A-6E397E32F4E7.jpeg
    A6288F04-CDC2-451B-B41A-6E397E32F4E7.jpeg
    128 KB · Visningar: 7
Gällande priser på band. Är det ungefär samma priser hos svensk AD jämfört med Panerais hemsida? Så att det bara är att räkna om till kronor?

Tjena Filip,

klockan är inte längre i min ägo men tack ändå. Bandet är köpt ifrån en säljare jag inte kommer ihåg namnet på :D

@micke_s eller @Kim kanske kommer ihåg då vi sambeställde.

Jag tror jag har bandet kvar om du har 26mm mellan bandhornen. Har ingen nytta av det i sådant fall.

Hallå där MaziK,

Till att börja med måste jag säga att din klocka ser frusktansvärt bra ut med bandet du valt till.
Men till min fråga, var har du kommit över detta band?
Hälsningar, Filip

Tillbaka
Topp