Kim
Silver
Det är 22 mm...?! Har ett jävla gäng straps/band över om du är intresserad684an är perfekt en frostig dag som denna.. Ska leta lite nya band till den. Gör jag det bäst hos AD eller hur funkar det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är 22 mm...?! Har ett jävla gäng straps/band över om du är intresserad684an är perfekt en frostig dag som denna.. Ska leta lite nya band till den. Gör jag det bäst hos AD eller hur funkar det?
Inget snack.. Den sitter riktigt bra på dig!Riktigt ful, skulle aldrig slå till
Bland det sämsta de släppt
Inget snack.. Den sitter riktigt bra på dig!
Så jävla nöjd
Fulfillment, tror jag det heter.
That is just sick. När faen köpte du den
Hahah hittade en privat säljare i Tyskland och bytte skrev ett inlägg några sidor bakThat is just sick. När faen köpte du den
Du ser broder; håller man sig borta missar man mycket snaskThat is just sick. När faen köpte du den
Grymt snyggt tycker jag!Testar nytt band. Inte helt övertygad men ska ge det lite tid.
Gillar't!
Så jävla nöjd
Lägg på moms 25% så är det nog hyggligt näraGällande priser på band. Är det ungefär samma priser hos svensk AD jämfört med Panerais hemsida? Så att det bara är att räkna om till kronor?
”De ser ju likadana ut”Han jag bytte med tog tydligen en bild på båda! Minns inte ens det. Var väl så exalterad.
Typ exakt det min sambo sa när jag kom hem med nya klockan”De ser ju likadana ut”
Det var den klassiska sambokommentaren.Typ exakt det min sambo sa när jag kom hem med nya klockan
Precis.Det var den klassiska sambokommentaren.
Hahah hittade en privat säljare i Tyskland och bytte skrev ett inlägg några sidor bak
Du ser broder; håller man sig borta missar man mycket snask
Hallå där MaziK,Ifrån igår
Hallå där MaziK,
Till att börja med måste jag säga att din klocka ser frusktansvärt bra ut med bandet du valt till.
Men till min fråga, var har du kommit över detta band?
Hälsningar, Filip