Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ge det några veckor sen är det mycket blankare. Sen blir ju inget asso det andra likt. Jag fick tex tidigt rätt mycket vatten på ett ställe och spåren är fortf kvar.Låter ju bra! Kom på att jag ju köpt detta också:
![]()
De kompletterar ju varandra hyfsat. Tror jag har 6st 24mm band totalt med de jag beställt och då har jag bara ägt klockan i 2 veckor.![]()
Det där är utanför mitt kunskapsområde... Tror @MickeJ , @Matts mfl kan mer än mig om det där... Jag beställde det mest för att det var billigt och jag ville ha ett strap jag kan slita sönder utan att behöva tänka på det@azcii , har du några foton på ett patinerat asso? Typ det du rekommenderade från eBay. Tips på hur man kan patinera? Olja, vatten?
Jag hade ett sånt till min 630.Låter ju bra! Kom på att jag ju köpt detta också:
![]()
De kompletterar ju varandra hyfsat. Tror jag har 6st 24mm band totalt med de jag beställt och då har jag bara ägt klockan i 2 veckor.![]()
@azcii , har du några foton på ett patinerat asso? Typ det du rekommenderade från eBay. Tips på hur man kan patinera? Olja, vatten?
Snygg, ref?Ibland är det svårt att kolla bort
![]()
Jag hade ett sånt till min 630.Gillade starkt.
Någon Panerai Luminor... Tror det är samma som något nödnummer i USASnygg, ref?![]()
Boss, Base !
![]()
REEEEEEEEEEWWEEF?
Duktigt googlat.![]()
![]()
Antar att det är detta. Ser ju löjligt bra ut, hoppas det är detta jag beställt.![]()
673, ju.REEEEEEEEEEWWEEF?
Bonustips: En fördel med stt skriva ut ref förutom att det är trevligt och att man ökar intresset för märket är att man enkelt kan söka upp gamla foton man själv lagt upp.
Jag saknar den där lite.![]()
![]()
Antar att det är detta. Ser ju löjligt bra ut, hoppas det är detta jag beställt.![]()
Grattis själv!Grattis!![]()
Jävlar vad godis!!Tysklands-GTG. Bra ljus.
![]()
Längst ner andra och tredje från vänster (och eventuellt längst upp till höger)Tysklands-GTG. Bra ljus.
![]()
Finn ett STORT felTysklands-GTG. Bra ljus.
![]()
Inget på länk.Finn ett STORT fel![]()
10 poäng till mårtan!!!Inget på länk.
Jag tittade på din bild igen.. tycker det ser ut som att längst ner, andra från vänster är en Pre-V 5218-203A och tredje från vänster är en Pre-A 009. Fan vad mysigt det hade varit att få vara där och jämföra.Tysklands-GTG. Bra ljus.
![]()