• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag tittade på din bild igen.. tycker det ser ut som att längst ner, andra från vänster är en Pre-V 5218-203A och tredje från vänster är en Pre-A 009. Fan vad mysigt det hade varit att få vara där och jämföra. :woot:
Jag tänkte att du såg det. Blev förvånad att du inte reagerade starkare tidigare :).

Matchmake in Heaven:eek:
B190667C-51B7-46A2-8121-CF01A7C9BC36.jpeg

Sjukt oklart. Låter som ett släpp. Annars kunde det varit en anspelning på olika varianter på 3or som använts. Genom åren tror jag mig veta att det översta sträcket på 3an varierat i längd (bredd). Men jag tror ändå på oklart släpp.
Nu såg jag att han postat en 4 igår och en 5a i förrgår, missade det... Så det är ju uppenbarligen något som händer om 3 dagar...

_P6294619-02.jpeg
Här har du också en 682 :)

Om jag inte fått solsting...tror ni att den är lättsåld? Känns som inget går på k&s utom rolex?!
Nja. Halvlättsåld skulle jag gissa på. Vi är ju ett begränsat gäng paneraigalningar + några potentiella to-become paneraigalningar :).
Men du får nog iväg den om du försöker sälja den.

Tillbaka
Topp