• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Börjar packa ihop för att åka tillbaka till svedala för sista gången innan semester
A140B8C2-2BD1-4B35-8EDA-5DDB356E6A06.jpeg

Tänkte precis skriva att du är ute på väldigt hal is och att du borde redigera ditt inlägg snabbt innan @mårt ser det ... Men insåg sen att det redan var för sent..
Till och med jag kan förbättras, så jag kikar lite granna på de där snorgröna indexarna som ni andra gillar. Det gör dock att jag inte känner helt hundra ... annars hade 560 legat bra till.

Till och med jag kan förbättras, så jag kikar lite granna på de där snorgröna indexarna som ni andra gillar. Det gör dock att jag inte känner helt hundra ... annars hade 560 legat bra till.
Jag går igång på alla tre, dvs vanlig lume, ecru lume och äkta patinerad lume:)

Samlade alla banden jag hade hemma för att ta ett gruppfoto. Har 3-4 till liggandes i bankfack och klocklådor (bland annat Hurricane13 bandet till bronzon). Frågan är vad man beställer nu... Är som sagt nyfiken på Mays, ska bli spännande att klämma på @Johan_C s nya band.

IMG_20180701_195321.jpg

Tillbaka
Topp