Börjar packa ihop för att åka tillbaka till svedala för sista gången innan semester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror på priset......Nja. Halvlättsåld skulle jag gissa på. Vi är ju ett begränsat gäng paneraigalningar + några potentiella to-become paneraigalningar.
Men du får nog iväg den om du försöker sälja den.
Köper alltid dyrt och säljer billigtBeror på priset......![]()
Finns det andra sätt?Köper alltid dyrt och säljer billigt![]()
Det är sen gammaltKöper alltid dyrt och säljer billigt![]()
Just det, den hade jag helt glömt bort. Har en 005 som jag gillar väldigt mycket.Det är en 1005![]()
Fjantar som ställer sig i kö på nya rolex -modeller bara för att sälja äckligt dyrt. Ingen kärlek alls bara casha in.Finns det andra sätt?
Som jag då. Brukar även försöka hitta klockor de ska sänka priset på.Köper alltid dyrt och säljer billigt![]()
Jag gillar! Tror C24 är hyfsat rättvisande vad gäller pris. Vad säger övriga? @MickeG ?Vad tycker ni om PAM590 ?
Funderar på att slå till på en oanvänd.
Vad anses vara okej pris? Så man inte betalar överpris.
Svinbra!! Älskar modellen och balansen i tavlan. Bjussar på bilder.Vad tycker ni om PAM590 ?
Hemma hos någon med stor altan...Jävlar vad godis!!
Alltså vi borde också styra en gtg outdoors.. Hur det nu ska gå till..![]()
A.k.a. @RicVinHemma hos någon med stor altan...
Riktigt snygg!Svinbra!! Älskar modellen och balansen i tavlan. Bjussar på bilder.![]()
![]()
![]()
![]()
Vet tyvärr inget om prisbilden på nya. Ligger på ca 40-45 beg skulle jag tro
Gillart. Snygg tavla och klockan är sin egen grej.Vad tycker ni om PAM590 ?
Men med dina rabatter blir det väl ändå plus?Som jag då. Brukar även försöka hitta klockor de ska sänka priset på.
Men med dina rabatter blir det väl ändå plus?Som jag då. Brukar även försöka hitta klockor de ska sänka priset på.
Jag gillar! Tror C24 är hyfsat rättvisande vad gäller pris. Vad säger övriga? @MickeG ?
Nu förstår jag inte...Roligt att 590 helt plötsligt har fått en revival, underskattad ref!
Enda minuset i min bok är väl ecruindex.
Tänkte precis skriva att du är ute på väldigt hal is och att du borde redigera ditt inlägg snabbt innan @mårt ser det ... Men insåg sen att det redan var för sent..Roligt att 590 helt plötsligt har fått en revival, underskattad ref!
Enda minuset i min bok är väl ecruindex.
Till och med jag kan förbättras, så jag kikar lite granna på de där snorgröna indexarna som ni andra gillar. Det gör dock att jag inte känner helt hundra ... annars hade 560 legat bra till.Tänkte precis skriva att du är ute på väldigt hal is och att du borde redigera ditt inlägg snabbt innan @mårt ser det ... Men insåg sen att det redan var för sent..
Jag går igång på alla tre, dvs vanlig lume, ecru lume och äkta patinerad lumeTill och med jag kan förbättras, så jag kikar lite granna på de där snorgröna indexarna som ni andra gillar. Det gör dock att jag inte känner helt hundra ... annars hade 560 legat bra till.
GrattisJag går igång på alla tre, dvs vanlig lume, ecru lume och äkta patinerad lume![]()
Hur stora är dina handleder?Pannan ifråga - än så länge är det tumme upp
![]()
Det blir perfekt!Hur stora är dina handleder?
Jag har väl 17-18cm så den borde väl inte bli för stor?
Blir riktigt bra. Har själv 18cm och 44mm tycker jag är den perfekta pannastorleken för mig.Hur stora är dina handleder?
Jag har väl 17-18cm så den borde väl inte bli för stor?