Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pt=PortugalFrån deras egna hemsida. Man kan nog däremot inte använda originalspännet om det spelar någon roll för dig.
Tog typ 10 dagar och ingen moms, skickas från PT vilket land det nu är.
Mörkare lume som på 590 är ju ett annat alternativ.Jason på watchbox sa precis att de(Panerai) ska ändra 510an .. Tavlan skulle få något annat utseende. Han gick inte in på det i detalj. Kan det vara att 8 days kanske försvinner likt 911?
Tror aldrig de kommer sätta ecru på 560/510.Mörkare lume som på 590 är ju ett annat alternativ.
Och varför ta bort ”8 days”? Det står ju där för att visa att det är in house.Tror aldrig de kommer sätta ecru på 560/510.
Panerai har tidigare inte visat att det är inhouse genom att märka tavlor. Jag tolkar 8 days som en modern variant på 8 giorni som stod på egizianon, senare på 203an (och nu står på 590). Jag är tveksam om de tar bort texten. De flesta paneristis ogillar den men panerai är ju inte kända för att göra det folk vill ha.Och varför ta bort ”8 days”? Det står ju där för att visa att det är in house.
Oken vi bär är tungaFy fan, det är sådant som skulle få mig att ligga vaken på nätterna.
Tänkte mest för att många efterfrågat en 111 med 8 dagars urverk (dvs utan 8 days texten). På 911 flyttade de den till baksidan vilket jag personligen gillar, men det är ju en smaksak.Och varför ta bort ”8 days”? Det står ju där för att visa att det är in house.
Vi får väl se helt enkelt.Tänkte mest för att många efterfrågat en 111 med 8 dagars urverk (dvs utan 8 days texten). På 911 flyttade de den till baksidan vilket jag personligen gillar, men det är ju en smaksak.
Så kan det vara. De som inte är så insatta brukar gilla det i början. Efter två månaders ägande brukar de dock önska att texten inte var därVi får väl se helt enkelt.
Jag är ju inte insatt i historiken men spontant tycker jag det vore konstigt om inte 8-dagars in house lyftes fram som ett köpargument till de som inte är så insatta.
Måste säga att mitt ebay-asso levererar ... Letar du fortfarande efter ett asso? Kan i så fall länkaHar någon tips på ett no-name asso som passar min 005 (antar att det är 24/22) som inte kostar skjortan?
Kul! Jag har faktiskt beställt två stycken från olika håll nu som jag ska testa.Måste säga att mitt ebay-asso levererar ... Letar du fortfarande efter ett asso?
Måste säga att mitt ebay-asso levererar ... Letar du fortfarande efter ett asso? Kan i så fall länka
Kör!Måste säga att mitt ebay-asso levererar ... Letar du fortfarande efter ett asso? Kan i så fall länka
Såg nu att de höjt priset sen jag beställde...
Såg nu att de höjt priset sen jag beställde...
Nä, ett gammalt spänne jag har sen tidigareKom 911 med tumnagelspänne?
Låter ju bra! Kom på att jag ju köpt detta också: