• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Parabellum

Adam-g

Breitling
Precis fått hem ett band jag köpt av honom och det har gått så smidigt som det kan gå. En riktig hedersman!
 

felixSch

Omega
Sålt till Parabellum och det gick snabbt och smidigt med betalning. Kommunikationen var trevlig och svar kom snabbt. Goodguy!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpt klocka av Parabellum (Benarus Moray) :)
Skickade snabbt och skicket på klockan var bättre än utlovat.
Bara massa +++++ från mig.


Ploprof
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Tack för den trevliga pratstunden. Lovar att ta hand om din fina Sinn klocka ;)

Bra kommunikation, snabb leverans.

100% Goodguy!
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt en klocka i 20kkr-klassen till Parabellum. Rakt igenom en trevlig upplevelse. Snabb betalning och gott snack.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Köpt en fin klocka av Parabellum, Bra kontakt, och trevligt bemötande, snabbt skickat och smidigt värre!! 1000 Tack!
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Köpt av denna goodguy en seamaster PO. Väl inslaget paket och bra respons under affärens gång. Betalade i förskott och nöjd med hur affären sköttes.
 

AndyAnd

Cartier
Jag köpte en Oris aquis av Parabellum. Affären gick otroligt smidigt och fort, paketet dök upp dagen efter betalning, väl inpackat och precis som beskrivits. Rekommenderas varmt!
 

balkasen

Omega
2-Faktor
Köpte en Oris av Parabellum. Snabb och smidig affär, skick som utlovat! Väldigt trevlig och hjälpsam.
Rekommenderas!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Har sålt en av mina älsklingar till Parabellum. Snabb kommunikation, pengarna swishades nästan över direkt, två tummar upp från min sida.

Tack!
 

d@ke

Cartier
Försåg P med en SKX173 som svar på hans post under "köpes". Snabba besked och trevlig kommunikation. Bara +.
 
Topp