Fan nu stör jag mig istället på skuggningen på alla siffrorMen det är skuggningen av sexan som visuellt förskjuter det hela. Jämför hellre med minutindex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan nu stör jag mig istället på skuggningen på alla siffrorMen det är skuggningen av sexan som visuellt förskjuter det hela. Jämför hellre med minutindex.
Fan nu stör jag mig istället på skuggningen på alla siffror
Det var bara ett plus att man inte känner av vikten, även om jag gillar lite tyngd i dinkor.
Se till att öka på samlingen nu
Men det är skuggningen av sexan som visuellt förskjuter det hela. Jämför hellre med minutindex.
Det köper jag, men det stör mig ändå!
Tack för en underhållande vecka @TheTaleTeller
Wohoo!!! Äntligen min tur
Hämtade ett förnämligt inslaget paket idag.
Öppna fort o på med klockan!!
Passar bra på kontoret!
Passar bra i skidbacken!
Japp det har dumpat typ 3dm nysnö idag så fetlaggen åkte på och det pumpades puder ett par timmar.
Passar dessutom bra för sig själv i snön.
Fortsättning följer
Jag och Skyracern på turné i Höga Kusten
Eftersom det handlar om klockan snarare än de vackra vyerna så blir bilderna därefter...
Börjar hemma.
Möter morgonsolen i snön på altanen
Utsikt från Paradiskullen i Ö-vik
Skuleberget tornar upp sig i bakgrunden
Höga Kustenbron från Lövvikssidan
Bron från Hotellet
Under bron
På besök i Sandra Näslund-land. Latbergsbacken i Kramfors. Grattis till världscupsegern Sandra
Vackra Härnösand från Vårdkastornet
Trevlig helg och vecka med trevlig klocka.
Dags att packa ihop den och skicka till nästa testare.
Avslutar med en familjebild
Hämnaren stöttar Skyracern för den är allt lite cool den där plastklockan.
SOHC 46:an tar lite avstånd och fnyser åt den lilla klockan med citatet ”Komma här och försöka vara cool när hela klockan väger som ett av mina bandstift...”
Colt 33:an tittar storögt upp på alla gigantiska syskon med lite skräckblandad förtjusning.
SOH 38:an tog det säkra före det osäkra och drog på spa inför nykomlingens intåg i familjen. Hoppas de får träffas i ett senare tillfälle då jag vunnit klockan
Plus
Den är cool!!
Den är lätt
Sitter perfekt på handleden
Skulle göra sig bra i samlingen
Det är en Breitling fast lätt...
Minus
Bandinfästningen... trams
Den är lätt...
Skulle jag vilja ha den?
Ja faktiskt!
Var skeptisk innan men efter en vecka med den är jag omvänd. Det är ju grymt att kunna ha en klocka som inte känns att den sitter på. Den är toolig, snygg, cool och gör inte bort sig i några sammanhang. Jag har haft den på kontoret, på fritiden, ute i snön osv. Utan att den känns fel.
Kommer bli tråkigt att lämna ifrån sig den.
Hoppas på ett snart återseende!
Tack @yonsson för möjligheten att få delta i denna passaround.
Bravo Öviksbo?
Härnösand
Close enough Ser ut att ha varit en kul tripp, samt snygg familjebild!
Tack
Hade varit klockrent (!) om SOH 38:an varit på plats också. Den hade ytterligare förgyllt bilden.
Extra plus när folk som bor på dessa platser inte bli hemmablinda och utnyttjar vad som finns runt omkring Höga kusten är ju fantastiskt vackert!! Sen jag flyttade upp så kommentar folk för jämnan och frågar vart jag är någonstans, då har de bott här hela livet
Extra plus när folk som bor på dessa platser inte bli hemmablinda och utnyttjar vad som finns runt omkring Höga kusten är ju fantastiskt vackert!! Sen jag flyttade upp så kommentar folk för jämnan och frågar vart jag är någonstans, då har de bott här hela livet
Ang. detta så kan jag ju säga att den INTE är så stryktålig som jag förväntade mig, enligt yonssons recension hävdar Breitling att Breitlight skall vara hårdare än stål, likväl fick jag dings i min bezel hur lätt som helst, en "flaga" av komposit lossnade liksom där det dessutom började gå upp trådar utav fiber, typ som sytrådar.Trots att jag har handleder som ett förskolebarn så känns klockan helt ok, mest tack vare vikten och att den är svart. Dock hade gummit gärna kunnat var tunnare och mer följsamt för det blir väldigt köttigt under armen. Men toolig känsla och idag passade vi på att spana på lite nya baselsläpp. Känns skönt att ha en klocka som känns stryktålig och inte behöva oroa sig så mycket över att repa t.ex. en PCL när man härjar eller dyker runt på skrivbordet.
Fasiken vad tråkigt, den känns verkligen som en klocka för en fallskärmsjägareAng. detta så kan jag ju säga att den INTE är så stryktålig som jag förväntade mig, enligt yonssons recension hävdar Breitling att Breitlight skall vara hårdare än stål, likväl fick jag dings i min bezel hur lätt som helst, en "flaga" av komposit lossnade liksom där det dessutom började gå upp trådar utav fiber, typ som sytrådar.
Tråkigt på en klocka som skulle vara tänkt som beater.
Inte när man såg fibern sticka upp nej.Fasiken vad tråkigt, den känns verkligen som en klocka för en fallskärmsjägare
Har du någon bild?
Var bor du? H-sand också?
Är den där ringen innanför bezel verkligen av breitlight? Fick känslan av att den var av plast när jag hade en SkyRacer men om det stack upp fibrer så.....Inte när man såg fibern sticka upp nej.
Flippade klockan kort därefter men du kan se min annons där det framgår att bezeln är naggad!
https://klocksnack.se/threads/breitling-colt-skyracer.87327/
Avlägsnade givetvis tråden som stack upp och det var ju ingen jätteskada, men tillräckligt för att jag skulle kunna räkna ut att den inte skulle hålla länge som vardagsklocka i mitt yrke.
Så den blev inte långvarig hos mig, tråkigt på en annars prisvärd klocka
Edit: du kan ju även se på spännet att det finns repor/hairlines (kanske fel ordval på detta materialet men du förstår vad jag menar)
Du kan ha rätt, kan ju vara skillnad på bezeln, jag har ingen aning faktiskt..Är den där ringen innanför bezel verkligen av breitlight? Fick känslan av att den var av plast när jag hade en SkyRacer men om det stack upp fibrer så.....