Och efter det 3xNorrland innan målsnöret.
Den här stafetten verkar ha kommit av sig och ligger utmattad mitt på banan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och efter det 3xNorrland innan målsnöret.
OCH?????????Jag har bollen! Känner och klämmer.
Försöker komma över mitt fullständiga oengagemang för klockan bara. Väckte absolut noll känslor hos mig. Blev cirka 13000 gånger gladare och mer exhalterad av min Seikoskx013 när den kom.OCH?????????
Min recension var minimal, din är obefintlig, eller håller du på och skriver en avhandling?
Hehe, underbart! Då ökar chanserna procentuellt för de som faktisk vill ha klockan.Försöker komma över mitt fullständiga oengagemang för klockan bara. Väckte absolut noll känslor hos mig. Blev cirka 13000 gånger gladare och mer exhalterad av min Seikoskx013 när den kom.
Min bild kommer att avspegla mina tankar för klockan om vi säger så.Hehe, underbart! Då ökar chanserna procentuellt för de som faktisk vill ha klockan.
Detta dög väl som recension. Kort och kärnfullt. Behövs inte mer.Försöker komma över mitt fullständiga oengagemang för klockan bara. Väckte absolut noll känslor hos mig. Blev cirka 13000 gånger gladare och mer exhalterad av min Seikoskx013 när den kom.
Jag och HemingwayDetta dög väl som recension. Kort och kärnfullt. Behövs inte mer.
Mycket bra @TheTaleTeller !!
HahaJag känner att min manlighet fått sig en törn av dessa inlägg.
Då vi själva byter outfit varje dag är det väl inte mer än rätt att även Skyracern får samma behandling?
Här testar vi ett svart canvas, rekommenderas starkt!
Tack för trevliga bilder.
Om jag har förstått det rätt så finns det inga vanliga hål för bandstift, så det är Breitlings eget gummi eller ett (1) helt band som gäller? Stämmer det?