Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan man vara så ärlig??? Det känns nästan osvenskt!Schysst! Tack för att du smsade mig så jag hann med! Tack! Vi måste hålla varandra om ryggen och låta nepotismen flöda!
Många brukar tycka jag är lite tysk. Kommer för alltid minnas detta @yonsson ! Bara så du vet!Hur kan man vara så ärlig??? Det känns nästan osvenskt!
Haha, detta tog hårt tydligen. Får återgälda det framöver, kan skicka en påse mögelost till dig och blanda i lite tritium.Många brukar tycka jag är lite tysk. Kommer för alltid minnas detta @yonsson ! Bara så du vet!
Radium bitte! Tritium för mig är som lättöl för Kicki Danielsson.Haha, detta tog hårt tydligen. Får återgälda det framöver, kan skicka en påse mögelost till dig och blanda i lite tritium.
Just därför tar Kicki nu ölen intravenöst! Falukorv för att minska skakningarna....Radium bitte! Tritium för mig är som lättöl för Kicki Danielsson.
Några ska ju jobba och hålla BNPn uppe också, då kan man inte hålla på och ficksurfa i smyg med telefonen.Hade ju varit riktigt kul att vara med på denna passaround. Men det är inte alla som har sådan tur att de kan sitta och smygsurfa på KS under normal arbetstid (eller få ett nepotiskt smyg-sms i sin telefon med förtur på flighten )
....Ja jag ÄR avundsjuk ! Och den är Sjukt nice den klockan !
Sa jag att jag jobbar 07-16 ?
Välkommen i klubben!Jag har aldrig varit så ledsen att jag missat en Passaround som jag är nu!
Och ett orange!!Den är riktigt läcker på det gröna bandet. Jag hoppas Breitling släpper ett vanligt Pro3-gummi med samma gröna färg.
Och ett orange!!
Välkommen till BreitlingtrådenFan, detta fick bägaren att rinna över... Skyracer beställd, blir min första ”Bratte”