Karl T Svensson
Basic
Välkommen till Breitlingtråden
Tack känns bra att kunna tillhöra KS två mysigaste trådar: Breitling samt Speedmaster. Ansluter så fort Sky dimper ner i lådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till Breitlingtråden
Känns den ”för” lätt, eller tycker du att det funkar?Första intrycket.. lätt, billig.. typ barnens ”Hello Kitty”-klockor
MEN, efter lite mer omfattande klämmande och haft den på armen en stund försvinner den känslan.
Snarare en trevlig, varm och skön känsla.. mkt klocka i lätt förpackning.
Nu är detta bara lite initiala tankar och några få snabba bilder.. mer följer under veckan
Känns den ”för” lätt, eller tycker du att det funkar?
angående det här med ,omröstning ,poll?
Det finns ju över 17600 kompisar på KS så det är väl bara att börja ragga.angående det här med ,omröstning ,poll?
så ska det bli spännade att se hur det faller ut,,,rent spontant tänker jag,,ingen lär ju orka objektivt, gå igenom 16 recensioner ,utan den med flest kompisar lär ju vinna .
okej ,,,låter bra ,med separat editerad polltråd.Det finns ju över 17600 kompisar på KS så det är väl bara att börja ragga.
Jag kommer starta en separat polltråd med länkar till första inlägget från respektive persons testvecka samt en utvald bild från varje testare, därefter är det bara att läsa på så mycket man orkar och lägga en röst. Eller så följer man tråden och röstar utifrån det.
Du kan rösta på vad du vill, premisserna är redan satta.Jag röstar på en polltråd med bara 16st bilder som KS får rösta på.
Hoppas den överlever ....åtminstone tills den blir min turDu kan rösta på vad du vill, premisserna är redan satta.
Testarna lägger ribban själva, är ju inte bara bilder som uppskattas.
Är det en repa på tavlan vid ”y”?
Ingen aning, extremt närgånget makrofoto, få klockor som ser perfekta ut i den förstoringen. Kollade inte så noga, kanske ett dammkorn.Är det en repa på tavlan vid ”y”?
Är det en repa på tavlan vid ”y”?
ser nästan så ut. Är där på @Chrisse bilder också...Ingen aning, extremt närgånget makrofoto, få klockor som ser perfekta ut i den förstoringen. Kollade inte så noga, kanske ett dammkorn.
Älskar verkligen Skyracern.
Men är det bara jag som önskar att den fanns/kom med en annan färg på tavlan?
Skulle hugga direkt om det kom en med gul eller en röd tavla.
Är lite i ett döläge just nu där jag slås mellan att köpa en nu eller vänta och hoppas att det kommer en röd lr gul
De testare som har instagram-konton får gärna posta länkar dit så att man kan följa alla läckra bilder
Frågan är inte om, frågan är när. Jag står först i kö på en gul hos Globen, har köat sedan den svart-tavlade kom.ALLA vill ha en gul!! Jag tänker EXAKT likadant, vågar jag köpa eller kommer det en gul på Basel 2018
Frågan är inte om, frågan är när. Jag står först i kö på en gul hos Globen, har köat sedan den svart-tavlade kom.
Ännu hellre ser jag en Skyracer med B60-urverket, gärna gul tavla.
Lite off topic kanske men vet någon om det går att följa an hasch tagg på instagram? Eller måste man söka manuellt på den varje gång för att se vad som postats?
Som jag skrev tidigare, följ #skyracerpassaround
Det är väl ingen officiell lista direkt, snarare en intresselista med en person på.Ambitiöst att de har kölistor på modeller som inte finns eller gäller det bara för direktör yonsson?