Go eller?Ja då är det väl bara att lägga ned?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Go eller?Ja då är det väl bara att lägga ned?
Testa steg 3 och 4 i min guide.Det borde väl inte utgöra ett problem? Eller? Vill du pröva att koppla bort den så kan jag pröva igen.
Utförligt och ens ens jag kunde misslyckasEn gissning är att klockan bara kan hålla 3st telefoner i minnet. Vid bluetooth pairing issues, gör följande:
1: Plocka bort klockan från appen.
![]()
![]()
(Välj korrekt klocka, gå längst ner, välj delete pairing)
2: Gå in i telefonens inställningar och ta bort klockan från blåtands-listan.
3: Rensa pairing från klockan.
![]()
![]()
4: Koppla klockan till appen igen.
Så blev jag tvungen att göra på min square med blåtand för annars ville den inte koppla upp sig mot min telefon. Efter att jag gjort det och parade ihop på nytt så funkade det perfekt. Köpte min begagnad.Tror att ni ev behöver radera kopplingen från klockan också. Har Skrivit en guide på gshock delen om hur man gör det med bt squares. Detsamma borde gälla här.
Den fungerar efter din lista. Tömde klockan.Testat fixa synken @llesurk ?
Kan du faxa den till mitt jobb? Eller ska vi mötas upp i morgon i huvudstaden, Krons? Så kanske jag kan få dig att köpa en -005? Den skulle verkligen passa dig! Själv ska jag se om jag kan trolla fram en 216570 polar
Jag faxar den!!Kan du faxa den till mitt jobb? Eller ska vi mötas upp i morgon i huvudstaden, Krons? Så kanske jag kan få dig att köpa en -005? Den skulle verkligen passa dig! Själv ska jag se om jag kan trolla fram en 216570 polar
Men möter annars gärna upp dig på Krons!!Kan du faxa den till mitt jobb? Eller ska vi mötas upp i morgon i huvudstaden, Krons? Så kanske jag kan få dig att köpa en -005? Den skulle verkligen passa dig! Själv ska jag se om jag kan trolla fram en 216570 polar
Det är klar! Trodde du ville ha hela av mig så det här blir ju bara bra! Ses därMen möter annars gärna upp dig på Krons!!
Ja om du står för halva är jag på![]()
Skönt med riktiga kompisar!!Det är klar! Trodde du ville ha hela av mig så det här blir ju bara bra! Ses där
Ta med några frysklampar i en frysväska, så kan jag åka en bit med dig sen också, kanske?Skönt med riktiga kompisar!!
Ps. Verkar vara lite problem med att faxa den. Kan bli så att jag tar med den i en fryspåse...
Haha det fixar jag! De kommer bli mäkta imponerad över denna GG-B100 på Krons!!Ta med några frysklampar i en frysväska, så kan jag åka en bit med dig sen också, kanske?
Ps. Så klart vi löser transportTa med några frysklampar i en frysväska, så kan jag åka en bit med dig sen också, kanske?
#Såklart #magiskHaha det fixar jag! De kommer bli mäkta imponerad över denna GG-B100 på Krons!!
Funkade fint att bara ansluta, men den blev kanske resetad innan migEn gissning är att klockan bara kan hålla 3st telefoner i minnet. Vid bluetooth pairing issues, gör följande:
1: Plocka bort klockan från appen.
![]()
![]()
(Välj korrekt klocka, gå längst ner, välj delete pairing)
2: Gå in i telefonens inställningar och ta bort klockan från blåtands-listan.
3: Rensa pairing från klockan.
![]()
![]()
4: Koppla klockan till appen igen.