• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround: Divers Aquis Date!

Freddie L

Panerai
Att försöka få ett så lågt pris känns lite trist och oseriöst. Låt dem avgöra om de vill slänga ut ytterligare EN aquis som passaround, från marknadsföringsbudgeten.

Ett annat alternativ vore ju att fråga Uret själva om de har någon speciell modell de vill promota genom en passaround. Vore på nåt vis lite mer ödmjukt!
 

Björklund

Panerai
De kan ju alltid säga nej eller komma med ett motbud. Om en av mina kunder skulle fråga efter pris på ett volyminköp är det klart att jag tar det i beaktande och lämnar en offert. Speciellt så här inför halvårsavslut.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Att försöka få ett så lågt pris känns lite trist och oseriöst. Låt dem avgöra om de vill slänga ut ytterligare EN aquis som passaround, från marknadsföringsbudgeten.

Ett annat alternativ vore ju att fråga Uret själva om de har någon speciell modell de vill promota genom en passaround. Vore på nåt vis lite mer ödmjukt!

Jättebra förslag! Jag tycker att du ska göra det!
 

Vicnic

Omega
Uppdatering gällande passaround med den orangea varianten:

Det kommer med största sannolikhet komma ut en anmälningstråd under kommande vecka där priset för deltagande blir högst 500kr (mindre vid fler antal deltagare). Enligt det svar från uret.se som jag nyligen fick så är leveranstiden osäker vilket gör att vi eventuellt inte kommer kunna dra igång den förrän om ett antal veckor vilket i och för sig inte behöver vara negativt nu i semestertider. Mer information kommer så småningom gällande leveranstid och anmälningar!
 
Senast ändrad:
D

Deleted member 1154

Guest
jag är gärna på redan nu, risken är att man missar nästa tråd
 
Topp