Den här dinkan krävde ingen startsträcka alls och dessutom växer den på mig mer och mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är det här glappet mellan spänne och länk som är litet störande. Är det någon som har ett tips på vad som går att göra eller är det bara att leva med det?
![]()
Jag är rädd för att du har rätt.Det får en nog leva med tyvärr.
Min är likadan och du är inte ensam om att ha påpekat det.Jag är rädd för att du har rätt.
Mycket nöjeFick brev från PostNord idag och klockan är nu uthämtad av mig.
![]()
Tack, efter några timmar på handleden så känns den verkligen grym!Mycket nöje![]()
Du vet inte varför den returnerades? De första som kom hade en lite sned display, kan ju ha varit en sån estetisk retur där butiken inte kunde fixa det åt köparen... Jag har inte hört om några problem med urverken i dessaJag blev så förtjust i modellen att jag var tvungen att slå till när jag hittade en för 4000 kr. Den visade sig vara ett returexemplar men är ju inget fel på den så den kändes likvärdig med en ny. Egentligen hade man nog velat bli informerad om att det var ett returex. men vad ska man göra? Tänker inte skicka tillbaka den heller.
![]()
Nej, det vet jag inte men skärmen ser iaf inte sned ut vad jag kan se.Du vet inte varför den returnerades? De första som kom hade en lite sned display, kan ju ha varit en sån estetisk retur där butiken inte kunde fixa det åt köparen... Jag har inte hört om några problem med urverken i dessa![]()
- Det beror också på var låset sitter placerat på handleden (och formen på handleden förstås). Men riktigt bra blir det inte.Det är det här glappet mellan spänne och länk som är litet störande. Är det någon som har ett tips på vad som går att göra eller är det bara att leva med det?
![]()
Har du postat i fel tråd eller har du inte lämnat dina intryck av klockan än?Jag har ett paket att hämta ut idag![]()
Har den på armen just nu men har en lite dipp i klockintresset. Så kommer nog skicka den vidare lite tidigare än min hela vecka.Har du postat i fel tråd eller har du inte lämnat dina intryck av klockan än?