• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passaround G-Shock Mudmaster - So it begins!

IMG_0014.JPG
Första intrycken är att den trots sin storlek sitter bekvämt, men ser en utmaning att matcha med kostym och skjorta imorgon

Jag måste bekänna att trots min notoriska fobin från analoga G-Shocks, för mig har denna Lermästaren gått från inte 0 utan -50% intresse till +90% intresse medan jag läste igenom tråden...Och efter lite fönstershoppande var mitt första intryck att jag blir livrädd av själva storleken varje gång jag ser den bakom glaset och vågar inte gå in i butiken och prova den. Detta pga att jag har ganska liten vrist på 16.5 - 17cm och befarar att den skulle se löjligt stor och obekväm ut på min arm.
Det hade varit bra att ALLA som gör en passaround ange sin vriststorlek så vi kan via bilderna uppskatta bestens närvaro.

En sak till... i Klockmaster-butiken så står det samma pris på klockan när den står solo på ställningen OCH i pelicase-väskan ihop med multiverktyget och klocklådan!
Min fråga är: Vid köp av klockan, levereras den ihop med pelicase som standard eller bara i originalförpackningen, dvs i kartonglådan med metallboxen och manualen?

Den har fastnat hos mig pga resor och annat stök, jag ber samtliga om ursäkt för det och skickar den vidare i helgen när jag åter är hemma. Dålig KS-anda att slarva med en passaround, ber än en gång om ursäkt för det. Mvh Joakim

Lägger även en slant till BCF som botgöring

Senast ändrad:
Den har fastnat hos mig pga resor och annat stök, jag ber samtliga om ursäkt för det och skickar den vidare i helgen när jag åter är hemma. Dålig KS-anda att slarva med en passaround, ber än en gång om ursäkt för det. Mvh Joakim

Lägger även en slant till BCF som botgöring

Shit happens, är väll inte världens undergång att det dröjer lite. Ibland kommer livet utanför KS emellan :)

Tillbaka
Topp