Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har inte så många löparrelaterade funktioner, men det hade den inte heller utlovatHaha, "lite värdelös"...
Skönheten och Odjuret ska på middag. Vettetusan om den inte får vila upp sig på rummet ett tag. Tycker inte riktigt att den gör sig i städade sammanhang.![]()
Det är en Aquaracer, dammodellen. Visst är den fin? Googla så hittar du olika varianter på den.Ursäkta att jag bryter in i tråden med OT!
Vad är skönheten (TagH) för modell? Letar klocka till min sambo och tror att den kanske kan passa.
Det är en Aquaracer, dammodellen. Visst är den fin? Googla så hittar du olika varianter på den.
Nu får det hända något här så man får se den "lille" rackaren, saknar den ju
God fortsättning på er![]()
En snabb fråga, är entusiasmen kring klockan genuin eller mer att betrakta som ett skämt?
Jag förstår självklart att alla har olika smak men estetiskt och storleksmässigt är ju detta en styggelse av rang enligt mig. Den är klockornas motsvarighet till en transformer blandad med en leatherman lr ngt i den stilen.
Vad kostar skapelsen om man får fråga?
Jag har inte ens tittat på måtten men däremot på era foton o den är ju rätt...ja...STOR![]()
Allt är ju relativt, från normalt avstånd såg den ok ut på mig tyckte jag (min åsilt). Bilder tagen på närmare blir den såklart enorm.
Sen är ju vad en gillar estetiskt väldigt olika, finns kanske ingen mening försöka gilla en större klocka om du tycker 40mm är perfekt. Likaså om G-shock inte är din grej. Själv gillar jag klockan, mkt dessutom. Tyvärr hamnade jag mellan två hål i bandet så fick den inte sitta skönt. Men i övrigt ruggigt cool, bra i jobbet!
![]()