Passaround för svenska Neumanns Initial No. 1.
Mitt intresse för klockor är vida känt bland mina vänner och bekanta, och på det sättet så kom jag i kontakt med Thomas Neumann.
Jag frågade Thomas om jag fick låna en klocka och ge honom lite feedback, vilket gick bra. Efter ett par veckor blev jag själv nyfiken på vad klockintresserade tycker. Bollade lite med Thomas och jag föreslog en passaround med utlottning. Godkänt.
Reglerna är enkla. Posta bilder på klockan och ge den en ärlig genomgång
https://neumannklockor.se/
Neumann klockor är ett AB som består av Thomas själv och hans fru Rebecka.
En entreprenör och en grafisk formgivare som ville skapa den klocka som föll dem själva i smaken. Små upplagor for fun. Kvalitet före kvantitet.
Mer om dem efter passarounden är klar =)
Laguppställningen lyder:
1) @Stup
2) @Acos
3) @Thelonius
4) @Lindellc
5) @Pastorn
6) @Hjelm
7) @thewordfox
8) @moggec
9) @parasec
10) @FOQ
Från Umeå i norr till Malmö i söder. Klockan är skickad och vi rullar igång vilken dag som helst!
HAVE FUN!
-Anatta-
Mitt intresse för klockor är vida känt bland mina vänner och bekanta, och på det sättet så kom jag i kontakt med Thomas Neumann.
Jag frågade Thomas om jag fick låna en klocka och ge honom lite feedback, vilket gick bra. Efter ett par veckor blev jag själv nyfiken på vad klockintresserade tycker. Bollade lite med Thomas och jag föreslog en passaround med utlottning. Godkänt.
Reglerna är enkla. Posta bilder på klockan och ge den en ärlig genomgång
https://neumannklockor.se/
Neumann klockor är ett AB som består av Thomas själv och hans fru Rebecka.
En entreprenör och en grafisk formgivare som ville skapa den klocka som föll dem själva i smaken. Små upplagor for fun. Kvalitet före kvantitet.
Mer om dem efter passarounden är klar =)
Laguppställningen lyder:
1) @Stup
2) @Acos
3) @Thelonius
4) @Lindellc
5) @Pastorn
6) @Hjelm
7) @thewordfox
8) @moggec
9) @parasec
10) @FOQ
Från Umeå i norr till Malmö i söder. Klockan är skickad och vi rullar igång vilken dag som helst!
HAVE FUN!
-Anatta-