Nu är det här min första passaround så håll i er haha.. tilläggas ska väl att när det kommer till klockor är jag rätt lätt att få nöjd.
första intrycket är bra visst den hade gärna fått varit någon(2) mm mindre med tanke på vintage looken men den bärs väldigt skönt
Tavlan - Skulle nog kunna sträcka mig till att tavlan är smått magisk! Riktigt fin struktur det är det absolut bästa på klockan
Index - Jag tycker dom är trevlig speciellt på den här tavlan gör sig riktigt bra i solen eller ja tavlan och index verkligen drar till sig ljus i överlag och det samma gäller visarna
Boett - Har inget att klanka ner på bortsett från storleken som jag nämnde tidigare tycker de e trevligt med borstat då det tillåter tavlan att poppa ännu mera
Kronan - Känns stabil och har bra finish
Glas - Trevligt med safir och att det är kupat känns helt rätt
Band - Tycker det är följsamt och känns bra men hade gärna sett att ena höljet satt löst istället för att båda sitter fast(hoppas ni förstår vad jag menar)
Så efter ett par dagars användande är jag redo att skicka den vidare och för att kanske dra en liten summering av det hela så tycker jag att det är en bra klocka men hade som jag tidigare sagt gärna sett den 2mm mindre samt att man flyttade ut datumet lite alternativt förlängde index kl 3 lite, Vill även tacka
@Anatta för att du ordnade så den här passarounden var möjlig och för att jag fick chansen att vara med!
Så här hade jag gärna sett att bandet var för att förtydliga