Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan ju skicka den där vita IWC:n till mig nästa vecka istället ;-)Bredvid aquatimer som också är 42 .![]()
![]()
![]()
inga problem, då skickar jag longines till personen som är efter dig.Du kan ju skicka den där vita IWC:n till mig nästa vecka istället ;-)
Tycker faktiskt många klockor vinner på en rundad baksida, annars hade boetten varit högre och klockan suttit ännu sämre.Om jag skulle få ändra något på klockan, så skulle jag vilja ha en platt baksida så att bandhornen ligger kloss an huden istället för att det blir ett glapp .![]()
Cool baksida!Förbereder högrevsburgare.
färska örter.![]()
![]()
Tack för det! Mycket snyggt!Då får du en till med bättre skärpa.Funkar bra till sötpotatis.![]()
![]()
Kul med frekventa uppdateringar också!Roligt att du gillar det , här hemma går man mer under namnet idiot!Tack för det! Mycket snyggt!Kul med frekventa uppdateringar också!
Välkommen i klubben!Roligt att du gillar det , här hemma går man mer under namnet idiot!
Hahaha! Jo tack, det där känner man igen...Roligt att du gillar det , här hemma går man mer under namnet idiot!
HahaNär jag kom hem med denna klockan reste hon sig upp och gick ut!
Nu skojar du väl ändå?Haha
Skönt att höra att jag inte är ensam. Jag trodde jag var ensam i världen att ha en oförstående fru![]()
Nu skojar du väl ändå?
Det är väl snarare tvärtom? Nästan inte någon av mina tidigare flickvänner har förstått mig. De som trots allt har gjort det har i mina ögon varit för konstiga för att våga fortsätta med.![]()
Break it, you buy itVågar man prova av sabrera?![]()
Vi är väl på person nummer 7. Så snart hälften körtHur många är det kvar nu innan utlottning?