• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround och Paketöppning: Longines Legend Diver.

The lord

Audemars
Att folk ska vara så tråkiga ,, det tog 5 minuter innan någon undrar varför jag tar kort på klockan. Nu fick vi måla istället.
20160702_094720.jpg
 

The lord

Audemars
Lämnar en liten halvtidsrapport, har burit klockan dagligen sen jag fick och gillade den direkt, både storleksmässigt och utseendet. Känslan att bära klockan är också positiv ,sitter väldigt bekvämt på mig. Jag gillar tavlan, påminner om pianolack.
20160703_112543.jpg
20160703_112532.jpg
20160703_112515.jpg
20160703_112458.jpg
20160703_112440.jpg
tycker att den passar till finkläder och lite ledigare stil. Boxen är stil tycker jag!
20160628_201618.jpg
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Är det bara bilderna eller ser klockan ut att ha fått feeettt många smårepor? Eller är den fortfarande i princip i nyskick?
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Aj fan, då skiter det sig lite grann.... :(
Jag åker utomlands den 12:e till den 19 juli. Trodde jag skulle få den i morgon?
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Sådär ja, då har den anlänt. Och det med stil! ;) Tack @The lord för den fina inslagningen!

DSC_3900.JPG

Alla har ju sett förpackningingen. Smart sätt att bli av med gråhandeln, kan ju inte bara någon som har råd att skeppa runt den bastanta och lösningsmedelsdoftande lådan!
DSC_3903.JPG

Blir dessutom finläsning när jag vunnit runtskickningen!
DSC_3904.JPG

Husse var inte den enda som var glad av att komma hem med en klocka!
DSC_3910.JPG

Fungerar helt klart till jeans!
DSC_3911.JPG


För övrigt, känslan när man drar kameran över gylfen och det dyker upp ett berg som inställning! :cool:
 

filthywatch

Cartier
Hämta ut klockan igår kväll å har precis tagit på mig den nu efter jobbet . Valde att byta till original bandet och är mer än nöjd . Den här klockan är verkligen i min smak . Bra storlek å inte nåt problem med bandhornen som vissa tycker är på gränsen till för långa .
image.jpeg
Hoppas bara att turen är på min sida så jag får behålla den sen !
 

Otori

Cartier
2-Faktor
Hämta ut klockan igår kväll å har precis tagit på mig den nu efter jobbet . Valde att byta till original bandet och är mer än nöjd . Den här klockan är verkligen i min smak . Bra storlek å inte nåt problem med bandhornen som vissa tycker är på gränsen till för långa .
image.jpeg
Hoppas bara att turen är på min sida så jag får behålla den sen !

Den sitter snyggt. Jag gillar också orginalbandet.
Ser framemot en spännande vecka :)
 
Topp