Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant! Jag mätte aldrig, men jag fick en känsla av att den drog sig en del för jag upptäckte efter några dagar att den gick lite väl mycket efter.![]()
Datum ställt och på sekunden synkad med fröken ur.
Spontan första känsla: väldigt smidig att ställa in. Extra bra med stoppad sekundvisare när man ställer tiden. Det saknar min Speedy.
Flytta bak den lite så tycker jag den fungerar!I ganska många veckor har jag oroat mig för bandhornen efter att sett bilderna som lagts upp här. Trodde att det enda man behövde hålla koll på vid klockinköp var att diametern inte översteg 42mm. Detta var innan det visade sig att vissa klockor kan ha en efterhandsmarknad som lagerfordon.
![]()
Har tunna handleder, men bär klockan ganska högt upp på handen. Fatta era mentometerknappar och säg om det funkar eller inte?
![]()
Wow! kaffebönor som ätits och skitits ut av lämlar innan de rostades, norrlänskt lyxkaffe som är för fint för att brygga.Dagens fynd!
![]()
- Ett paket mörkrostat kokkaffe.
- Ett paket...tejp.
Mycket bättre än vad jag förväntat mig. Jag fick en känsla av att den drog sig ganska mycket.Drygt en halv minut efter sedan i tisdags.![]()
Storleken börjar kännas mer bekväm, och jag tror det har att göra med att klockan är relativt tunn. En yttre vridning hade kanske gjort den för topptung.
![]()
Inte för att jag är med i passarounden men är det första siffran som kommer upp i programmet som gäller eller funkar det?Då är cirkeln snart sluten. Utlottning sker på lördag kl 17:55. Kanal 4, Keno är utlottningssystemet för denna gång.
Vi har nummer enligt turordning i passarounden. Jag har 1, näste man 2 osv osv.
All cool?
Det är väl lättast så? För att undvika förvirring tänker jagDet blev ju lite ändringar i turordningen men vi kör enligt den första listan eller?
Första siffran mellan 1-15 som dyker uppInte för att jag är med i passarounden men är det första siffran som kommer upp i programmet som gäller eller funkar det?
Här är listan vi lottar efterSkriv ut vilken lista som gäller så det inte blir några konstigheter.
Du behöver inte packa upp den för min del. Det kan jag fixa sen
Redan avklaratDu behöver inte packa upp den för min del. Det kan jag fixa sen![]()
LottoHar aldrig sett fram emot Kenodragning så mycket som nu!!![]()
Då är cirkeln snart sluten. Utlottning sker på lördag kl 17:55. Kanal 4, Keno är utlottningssystemet för denna gång.
Vi har nummer enligt turordning i passarounden. Jag har 1, näste man 2 osv osv.
All cool?