Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för denna veckan, bra jobbatEtt sista farväl...
![]()
eller på återseende om jag har turen med mig.
Känns som skåningarna har levererat hitintills! Får hoppas de fortsätter på detta spåretDå ligger bollen hos @André som precis har hämtat den.![]()
Vänta bara tills den kommer till GötetKänns som skåningarna har levererat hitintills! Får hoppas de fortsätter på detta spåretskoj!
Ni får ett stort ansvar att axla! Förväntningarna är skyhögaVänta bara tills den kommer till Götet![]()
Har jag tänkt rätt så får den hänga med på både midsommarfirande och bruce springsteenNi får ett stort ansvar att axla! Förväntningarna är skyhöga.
Vilken dag på Bruce? Kommer till Götet för lördagens spelningHar jag tänkt rätt så får den hänga med på både midsommarfirande och bruce springsteen![]()
Lördag ska jag @Marcus uggla och resten av boysen gåVilken dag på Bruce? Kommer till Götet för lördagens spelning![]()
Och kvinnorna dessvärre!Lördag ska jag @Marcus uggla och resten av boysen gå![]()
Den gör sig riktigt bra på mesh!En liten sammanfattning av min vecka.
Gillade verkligen klockan som satt på nästan hela tiden med undantag av lite Rolexabstinens. Canvasbandet som satt på när jag fick den var riktigt skönt.
För min del kunde den varit 2mm mindre i diameter eftersom tavlan täcker nästan hela ytan med sin vridring under glaset och gör att den ser större ut än vad den är.
Suveränt med kronornas placering, nu är de inte i vägen fastän de sticker ut utan kronskydd. WR 300m är ju inte heller fel.
Vridringen är alltid användbar framförallt till parkeringstider.
Tycker det borde följt med ett viklås till originalbandet och om jag vinner kommer den nog mest att sitta på ett SharkMesh.
![]()
Synd att boetten inte är skarp.. Hade blivit bra med sabrering i helgen annarsKlockan är nu på väg till mig! From torsdag blir det massvis med uppdateringar![]()
Hehe precisSynd att boetten inte är skarp.. Hade blivit bra med sabrering i helgen annars![]()

Tar med mig monstret om vi får för oss såna dumheter..Hehe precisNej vi får nog vänta med att sabrera med den rackaren om någon av oss vinner den
![]()
Fick till och med söka för att hitta tråden.Pinsamt!
I torsdags uppdatredes det senast och idag är det tisdag...
Kan visa @Marcus uggla i badbyxor poserande i en jacuzzi på lördag så blire ordning och redaFick till och med söka för att hitta tråden.
Göteborg, dags att visa var skåpet ska stå.
Ska du supa mig under bordet för att få till den bilden? jag tillåter det isåfall.Kan visa @Marcus uggla i badbyxor poserande i en jacuzzi på lördag så blire ordning och reda
Fan va hairlines det kommer bli på den... Vaxa armarna också när du ändå är igång med resten...Ordentligt paket, väl paketerat!
Nu är den här
![]()
![]()
![]()
Fan va hairlines det kommer bli på den... Vaxa armarna också när du ändå är igång med resten...![]()
Förväntar oss bra uppdatering denna veckan! Upp till bevis om Göteborg har något att sätta emot SkåneOrdentligt paket, väl paketerat!
Nu är den här
![]()
![]()
![]()