Tjusigt! Vad är första intrycket?-Snyggt! Fick hem min idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt! Vad är första intrycket?-Snyggt! Fick hem min idag!
Tjusigt! Vad är första intrycket?
Hehe, jobbigt! Jag håller med om klockan, den är riktigt lyckad och känns kvalitativ rakt igenom.-Jag kör självplågeri #OWG så jag har inte burit den på armen än
Men jag måste säga att Orient verkligen lyckats sätta sin prägel på den här klocka. Egen design och egen stil som inte påminner om något annat. Boetten är robust och rejäl vilket gör klockan mer toolig och mig bekymmersfri på stranden under kommande sommaren. Nyansen av blå både på insert och på tavlan är otroligt snygg!
Testar ett gummi från Zuludiver, funkar riktigt bra tycker jag!
Inget fel på lumen på den här heller...
Håller med, detta blev bättre. Blev lite maffigare och det passar klockan bättre tycker jag.-Snyggt! Det passade bättre än Uncle’s
Man blir mer och mer sugen! Den är fin. Tack för alla fina bilder!Jag och orienten inleder första dagen av distansstudier (pga Corona) med lite privatjuridik.
Den är ganska trevlig Ska försöka ordna bättre bilder så småningom.Man blir mer och mer sugen! Den är fin. Tack för alla fina bilder!
Perfekt tillfälle att fotografera som en dåre!Jag och orienten inleder första dagen av distansstudier (pga Corona) med lite privatjuridik.
Igår kom den fram. Packades upp och provades först på gummit. Bytte till länken så snart barnen somnat. Det här med pin and collar-länkar alltså ... de där små manschetterna försöker ju fly likt en strumpa i en tvättmaskin. Men det är i alla fall hyfsat enkelt att justera.
Klockan är snygg, smidig, trevlig och skön att bära. Mycket snyggare i verkligheten än på bild, men det är ju många klockor. Lite större än jag är van vid nuförtiden, men inte för stor trots tunna handleder. Länken är ganska tung och ger en klart massivare känsla till hela upplevelsen.
Trevlig lättavläst urtavla med lekfullt rundade visare, passande färgkombination och en komplikation jag alltid uppskattar: kraftreservindikator!
Återkommer med fler reflektioner senare. Några bilder från igår kväll.