JappJag kan haka på, kul med lite större klockor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JappJag kan haka på, kul med lite större klockor!
Då lägger jag till dig i listanJag är gärna med på denna.
Kul! Då lägger jag till dig i listanJag är gärna med, även om jag inte är superaktiv härinne![]()
Då lägger jag till dig i listanJag är gärna med. Kul att testa något nytt.
Absolut! Har lagt till dig i listan.Tjenare
Jag passar gärna på att vara med om det finns plats kvar.
Finnemang! Ser fram i mot att få lite alone time med den ;-)Absolut! Har lagt till dig i listan.
Den är cool!Finnemang! Ser fram i mot att få lite alone time med den ;-)
Finnemang! Ser fram i mot att få lite alone time med den ;-)
HahaInget snuskande nu -.-
Ingen som tvingar dig att gå med.Betala 600kr för att få bära en klocka i en vecka.. om ett halvår!! Lockande![]()
Betala 600kr för att få bära en klocka i en vecka.. om ett halvår!! Lockande![]()
Betala 600kr för att få bära en klocka i en vecka.. om ett halvår!! Lockande![]()
Ej att förglömma att du har 4% chans att vinna klockan. Jämfört med t.ex en ungefär 2ggr större chans att du vinner 30:- på triss eller 400 gånger mindre chans att du vinner 600:- på samma spel. Plötsligt händer det.... du sitter där med Oris och vet inte vad du skall göra med all tid.
Ej att förglömma att du har 4% chans att vinna klockan. Jämfört med t.ex en ungefär 2ggr större chans att du vinner 30:- på triss eller 400 gånger mindre chans att du vinner 600:- på samma spel. Plötsligt händer det.... du sitter där med Oris och vet inte vad du skall göra med all tid.
Ja!Kom igen nu!