Tre!Hur många platser är det kvar att fylla @TobiasD ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tre!Hur många platser är det kvar att fylla @TobiasD ?
Ok snart gjort då hoppas vi, du kämpar på bra!
Ja, hoppasOk snart gjort då hoppas vi, du kämpar på bra!
Nu är listan uppeVrf inte skriva ut en lista med namnen på alla deltagare. Så som de flesta andra passarounds
Om jag inte missat någon så har jag sett att alla har ett par försäljningsreferenser sedan tidigare.Är ju rätt många ewok's / rebel soldiers med. Funderat ngt över ev. risk och hur lösa det?
Om jag inte missat någon så har jag sett att alla har ett par försäljningsreferenser sedan tidigare.
Ja, visst är den!Spännande, riktigt snygg klocka!
Är du med? Platser finnsSpännande, riktigt snygg klocka!
Faktiskt sugen, ska grubbla någon minut till baraÄr du med? Platser finns![]()
Nu har det gått flera minuter ;-)Faktiskt sugen, ska grubbla någon minut till bara![]()
Vi behöver 4 fler deltagareHur går det här då?
Det kan väl inte vara så svårtVi behöver 4 fler deltagare![]()
Har inte hänt mycket den senaste veckan :/Det kan väl inte vara så svårt![]()
Låter bra för migLägg på en hundring per näsa, beställ klockan, kör igång! Dessutom med kortad passaround tidsmässigt i kombination med ökad chans att vinna klockan.
Kollar med deltagarna och ser om det är OK!Låter bra för mig![]()
Skickade alla ett PM med en strawpoll iLåter utmärkt!
Jag har inte koll på vilka som får vara med så går och lägger mig iställetÄr det inte försent och det är ok så är jag mer än gärna deltagande, mitt relativt nya medlemskap till trots.
Jag tar gärna en av platserna, om de inte redan är gångna...Trevlig fredag allesammans!
Idag fick jag ett erbjudande från en Oris AD med ett bra pris på en Oris Aquis Date för att skapa en Passaround med. Jag kunde inte låta bli, även om jag samtidigt kör en annan passaround med en Longines HydroConquest.
Klockans ref: 01 733 7730 4135-07 8 24 05PEB
Antal Deltagare: 25
Pris: 560kr
För att delta PMar du mig eller skriver i tråden att du är med. Dock är det är först när du Swishat som ditt deltagande är bekräftat. Om det uppstår problem med din period (alltså om du vill byta vecka pga resor eller annat) så kan det säkert ordnas.
För att få delta vill jag gärna att du är en aktiv medlem med ett antal inlägg. Det skulle inte skada med en referens eller två i din Good-Guy tråd heller.
- Det är först till kvarn som gäller
- Deltagarna testar klockan i högst en vecka och därefter skickas den vidare till nästa person. Klockan ska skickas som Rek, och detta står deltagarna för.
- Varje deltagare uppmanas att skriva några rader om klockan (ett exempel är för och nackdelar) i den här tråden med bilder på klockan.
- Efter att alla 25 personer haft klockan i en vecka vardera ska klockan skickas tillbaka till mig och därefter utlottas slumpmässigt till en av de 25 deltagarna.
Specs:
Diameter: Ø 43.50 mm
Boett: Borstat/polerat stål
Baksida boett: Repskyddat safirglas
Armband: Borstat och polerat stål
Urtavla: Blå med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viklås i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Keramik stål, svart, vridbar motsols
Urverk & Funktioner
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: Med 26 juveler, 28800 vph
Gångreserv: 38 timmar
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 30 ATM
Övrigt: Skruvkrona
Lite bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
1. @TobiasD
2. @Fadeway
3. @Holmqvist
4. @Hoffa
5. @GordonG
6. @Defiant
7. @EmilW
8. @Azaz
9. @Tre333
10. @Trollskogen
11. @tengel26
12. @MrRolex
13. @larra64
14. @popeofdenim
15. @Gözzer
16. @Maxis554
17. @TheTaleTeller
18. @Sveddan
19. @yolo
20. @cornil
21. @3nduro
22.
23.
24.
25.
Är det inte försent och det är ok så är jag mer än gärna deltagande, mitt relativt nya medlemskap till trots.
Jag tar gärna en av platserna, om de inte redan är gångna...
Du har nr 23!Äntligen!
Normalt sett lyckas jag bara hitta nyss fulltecknade passarounds.
Kan man tjinga nummer 23, @TobiasD ?
Den siffran ligger mig lite varmare om hjärtat.