Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är tillagd! En plats kvar nu allesammans. Snappa upp den innan någon annan tar den!Tar gärna en plats!
JappNu blev det minsann fart i tråden igen, bara en till kan ta sitt förnuft till fånga så!
Man tycker ju detEn till rackare borde väl gå att hitta
Trevligt!Härligt!
Lite läsning i väntan på att den dyker upp.
Många veckor för en del av oss , lär glömma bort det på vägen och bli glatt påmind när det är dags
https://www.ethoswatches.com/the-watch-guide/the-baselworld-2017-new-oris-aquis-date-review/
Hur känns den såhär långt?Snart dags för lite käk, testar lumen i väntan
Känns bra, solid. Men väger inte lika mycket som jag trodde den skulle, är det ett plus eller minus? HahaHur känns den såhär långt?
Det känns som ett plus när det gäller en sån stor klocka tycker jag. Jag är nyfiken på låset till länken. Släng gärna upp en bild på det.Känns bra, solid. Men väger inte lika mycket som jag trodde den skulle, är det ett plus eller minus? Haha
Det känns som ett plus när det gäller en sån stor klocka tycker jag. Jag är nyfiken på låset till länken. Släng gärna upp en bild på det.
Snyggt. Påminner om omegas lås. Men det finns någon form av dykförlängning på länken också eller?Ser ut så här!
Platsen är kvar då jag sitter vid dator mycket och inte vill repa låset.
Aa det gör det!Snyggt. Påminner om omegas lås. Men det finns någon form av dykförlängning på länken också eller?
Hur känns bezel? Trög/lätt?Aa det gör det!
Hm, den är hård, alltså du behöver rätt mycket kraft för att den ska röra på sig, men den rör sig perfekt, du vet alltid var du har den.Hur känns bezel? Trög/lätt?
Bra om plasten är kvar på låset när det är min tur, jag kommer ju att ha den på jobbet.Platsen är kvar då jag sitter vid dator mycket och inte vill repa låset.
Då försöker vi hålla kvar den hahaBra om plasten är kvar på låset när det är min tur, jag kommer ju att ha den på jobbet.
Snart dags för lite käk, testar lumen i väntan
Ah du bor ju ganska nära mig!Äntligen fått lite snö här nere.
Jadå Fler bilder kommer under veckan!Hur var det här då? Sköter hon sig?