Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis @Tigerrrr
Stort tack gubbs!Håller med dig, hatten av för @Staafen och hans stora hjärtaför välgörenhet och generositet för oss som fick äran att vara med i denna passaround!
Exakt haha!Visst är reglerna sådana att om man inte fått nya kontaktuppgifter inom en timma så har man rätt att behålla klockan själv?![]()
Grattis @Tigerrrr![]()
Stort grattis!Kul att vinna, tjoho![]()
Och stort tack @Staafen för att du ordnade detta - grymt![]()
Stort grattis!(Och lessnar du nån gång så finns jag i PM
)
Och big up till dig @Staafen för att du drog ihop detta!![]()
Stort tack gubbs, det har varit ett nöje. Riktigt roligt att vi tillsammans drog in så mycket pengar till BCF och BRIS.
Japp, uppgifterna är överlämnade. Ska bli trevligt att få stifta bekantskapen med den igen. Första mötet gick kanske inte så bra och är glad att få ge den en ny chans.
Lägg gärna upp en bild när du mottagit den.Japp, uppgifterna är överlämnade. Ska bli trevligt att få stifta bekantskapen med den igen. Första mötet gick kanske inte så bra och är glad att få ge den en ny chans.
Ha en skön söndagskväll allihopa![]()
Lägg gärna upp en bild när du mottagit den.![]()
Jag vill också tacka @Staafen. Välorganiserat och nöjsamt! Dessutom hjälpte den att väcka mitt klockintresse på nytt, som då hade varit lite vilande/dött sen några månader.
Får väl gratta @Tigerrrr också, även om jag kände ett uns av sorg när jag inte vann den.Maybe next time. Passarounds är kul! Tror detta var min fjärde och hoppar gärna på fler framöver.
![]()
Stort grattis @Tigerrrr!Klockan tillsammans med massa påskgodis hämtades ut i helgen. Nu ska den få en ny utvärderingHa en fortsatt skön söndag alla!
![]()
![]()
Härligt att höra. Hälsa tillbaka!Den växer och Elsa hälsar
![]()
Den levererades utan cert från KS.@Staafen
Klockan kom utan cert. Skulle det vara med ett?
Annars supernöjd. Brukar nämligen aldrig vinna något.
Troligtvis ett ihopplock för att maximera vinst. Aftermarket tavla i en vanlig Seiko 5 skulle jag gissa på.