Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara 2 veckor tills det är min tur, ser fram emot detta! Riktigt snygga bilder från flera, ser ut att vara en perfekt storlek också.
Tack @dalle för klockan och dina tankar om den
Jag önskar att den fick följa med på jobbet, så man får maxa tiden, men är rädd att den inte är så vacker efter det. Jag får hårdtesta i helgen och försöka ta några bilder där den inte blir lila
Ja, fast jag märkte när jag tog bilden att den blir mer lila på bild än i verkligheten. Jag prövade att ta fler bilder, men i mitt konstgjorda ljus blev den lila varje gång.Det där var nog rekord i lila hittills
Idag inga foton, det är kärlek hemma
Känns plötsligt som jag inte är "the bad guy" längre.Hmm....ska man bli orolig för vad den stackars lilla 556 får utstå idag eller?
Känns plötsligt som jag inte är "the bad guy" längre.
Jodå, du kommer alltid vara BWG!Känns plötsligt som jag inte är "the bad guy" längre.
Äntligen. Alltid velat prova den faktiskt!Då var den äntligen på väg till västkusten! @Fixxxer, @TompaC, @meijlinder, @JB_XII, favorit i repris, gtg-lunch för att utvärdera passaroundklocka i veckan kanske?
Äntligen. Alltid velat prova den faktiskt!
Tänkte just säga att alla dagar utom onsdag funkar för mig...Perfekt! Onsdag, samma tid och plats som senast kanske, får se om den slår Bolmen
Då var den äntligen på väg till västkusten! @Fixxxer, @TompaC, @meijlinder, @JB_XII, favorit i repris, gtg-lunch för att utvärdera passaroundklocka i veckan kanske?
Då var den äntligen på väg till västkusten! @Fixxxer, @TompaC, @meijlinder, @JB_XII, favorit i repris, gtg-lunch för att utvärdera passaroundklocka i veckan kanske?
Då har den äntligen anlänt hos mig. Får börja med lite paketöppningsbilder.
Mycket stabil förpackning, den klarar garanterat ett mycket högt fall utan problem(får prova att kasta ner den från balkongen ), så den är given även för mig till nästa personLite kul att den snurrar runt i landet med samma kartong.