• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Sinn 556 I B - The Tråd!

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Grattis till @Pawwen som knep sista platsen :)

Jag kommer att skicka ut gruppmess till alla så fort jag kan, men det blir innan 10.00. Om alla är på tårna och swishar så snabbt som möjligt så åker jag och beställer klockan idag.

Kul.....då kör vi :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hej alla,

Ändring gällande adresser. Den som har klockan skickar PM till nästa person på listan när det är dags att skicka vidare.
Så de som inte har skickat sina adresser än....gör inte det utan vänta på att ni blir kontaktade av den innan er på listan :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Stort tack till @yonsson som efter ett PM till mig och lite tips har ordnat så att vi även får med ett läderband från Sinn i passarounden :) Och självklart ett lika stort tack till @ERIKSON URHANDEL :heart:

Då de flesta av oss redan har varianter i brunt och svart så kommer det ingå det blå lädret. Lädret kommer jag att behålla hos mig tills dess att vi har en vinnare så att personen utöver klockan får njuta av ett sprillans läderband :)

Och så lite inspirationsbilder:

Skärmavbild 2017-11-02 kl. 14.12.13.png
Skärmavbild 2017-11-02 kl. 14.12.47.png
Skärmavbild 2017-11-02 kl. 14.13.24.png
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tyvärr kom det ingen klocka den hör veckan, så vi får ge oss till tåls liiiiite till.

Jag kryddar passarounden lite, och den som blir first runner up, dvs det andra numret mellan 1-20 som dras på Lotto1, vinna det här übercoola cardcaset från Sinn.
På sista bilden står alla specar vad det kan göra :)

IMG_20171110_193416.jpg
IMG_20171110_193436.jpg
IMG_20171110_193507.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag kommer inte behålla klockan så länge hos mig. Kan till och med tänka mig att skicka den redan imorgon fortfarande med plasten på bara @jabla lovar att Inte köra ett toalettfoto :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag kommer göra så att jag behåller cert och loctite hos mig till dess att vi har utsett en vinnare. Instruktionsboken åker med då det exempelvis står hur man kortar länken. Det ligger bandstiftverktyg samt två insexnycklar till länken i boxen.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Sinn's standardbox. Inget som upphetsar något speciellt.

IMG_20171113_165727.jpg


Cert som inte är ifyllt med namn. Vi kommer att få ett värderingsintyg senare där vinnarens namn kommer att stå.

IMG_20171113_165754.jpg


Och så själva klockan bakom all sin plast. Tavlan är något mörkare än vad jag hade trott, men det är riktigt fin. Synd att inte Sinn är applicerat på samma sätt som index.

IMG_20171113_164159.jpg
IMG_20171113_164624.jpg


Kunde inte låta bli att lyfta lite på plasten :)

IMG_20171113_165503.jpg
IMG_20171113_165511.jpg


Då då @jabla , om du skickar din adress i PM så ska jag försöka hinna med att skicka iväg rek imorgon men absolut senast onsdag :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ok, jag kryddar utlottningen med ett jumbopris! :D Det nummer mellan 1-20 som dras sist i ordningen vinner det här kalascoola nyckelbandet från Sinn :)
Det har legat undanstoppat så det är bara lite smutsigt på bilden, det är aldrig använt. Men nu är det avtorkat och klart för en sistapristagare.

fullsizeoutput_c20.jpeg
 
Topp