Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
600kr... jisses. Vad listar klockan?
Här går det fort finns det någon reservlista så är jag på
Jag skickar PM istället.Hörru din muntergök Den kostar 580 x 20 + 20 x 20 till BCF
Och om du inte orkar räkna så kostar den 11.600sek.
Riktigt snygg.För lädervurmare så ser det finfint ut med ett blått läder
Snyggt! Skönt att det är i rullning, vill så många bilder på den nu.Daniel fyller i cert. Då kör vi nu
Aldrig hört talas om Belgian Blue?Läderbandet kommer om ca två veckor....de håller på att leta blå kor, kan ta ett tag tydligen.
Aldrig hört talas om Belgian Blue?
Får se hur vi skall komma runt det....och kom ihåg nu @jabla inga dopp i muggen
Grymt! Det märks tydligt att du tar detta på allvar!Ok, jag kryddar utlottningen med ett jumbopris! Det nummer mellan 1-20 som dras sist i ordningen vinner det här kalascoola nyckelbandet från Sinn
Det har legat undanstoppat så det är bara lite smutsigt på bilden, det är aldrig använt. Men nu är det avtorkat och klart för en sistapristagare.
Grymt! Det märks tydligt att du tar detta på allvar!
Grymt, kör hårt nu!Och då var den framme med skyddsplast kvar.