Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror det på lumen eller att du börjar bli till åren och ser lite sämre än oss andra?Och efter en halvtimme...
ser ljusare ut på bild än i verkligheten, Sinnen hade jag inte kunnat avläsa i totalt mörker.
Och efter en halvtimme...
ser ljusare ut på bild än i verkligheten, Sinnen hade jag inte kunnat avläsa i totalt mörker.
När det gäller att skåda mörkret har jag erfarenhet!Beror det på lumen eller att du börjar bli till åren och ser lite sämre än oss andra?
Det är ingen dykarförlängning, det är en fliegerförlängning.Är kluven till spännet, ser lite plåtigt ut på utsidan och är trögt att stänga utan någon riktig känsla men mer påkostat på insidan. Sedan kan man ju undra varför den har dykförlängning.
Förlängda flygningar har jag fått nog av.Det är ingen dykarförlängning, det är en fliegerförlängning.
Måste säga att jag inte gillar hur tavlan ser lila ut i vissa ljusförhållanden.Hyfsad tyngd i den.
Börjar också förstå varför det kallas H-länk.
Lila är det nya orange!Måste säga att jag inte gillar hur tavlan ser lila ut i vissa ljusförhållanden.
Gult gummi. Skulle passa perfekt över kostymenBlått Hirsch Tiger eller gult gummi?
Blått Hirsch Tiger eller gult gummi?
Blott en aning får ni av hur lädret kommer att bli.Jag röstar blått Hirsch så att man bättre kan få en känsla för hur det kommer se ut med lädret som vinnaren får med
Skall det bubbla såhär när man doppar den i vatten?
Så då kan man göra sig av med soda streamern? Smidigt!Det är en del av tooligheten med Sinn. Om du läser specen på hemsidan ser du att kronan i läge tre aktiverar en kolsyrepatron
Den behövs!Så då kan man göra sig av med soda streamern? Smidigt!
Den behövs!
Fyller upp innan klockan skickas vidare.
Nu har den landat i Norberg.
Ska den kunna konkurrera ut Pannan under denna vecka?
Jag har fått passaroundklockor skickade från @jabla förut och det är alltid föredömligt packat!
Inga märken eller andra blessyrer på klockan what so ever.
Klockan då?
Jo jag har haft en svart 556 tidigare som jag gillade mycket, så jag vad som väntar.
Färgen är ju den stora grejen med just denna variant. Blått är ju snyggt. Lila är INTE snyggt!
Den här tenderar att bli lola i vissa vinklar men jag har ännu inte råkat ut för detta.
Det är ju en viss skillnad på 38,5 och 44.
Båda storlekarna funkar bra.
Skiftningarna i tavlan är häftig!
Inland blir den helt svart.
Gillar länken!
Återkommer i ärendet!
Nya länken? Hade jag gamla länken på min alltså? @DenntaKul att den har hittat fram till Norberg och det ska bli kul att följa under veckan. Du får gärna göra en jämförelse om du märker av stor skillnad på nya länken. Hoppas att du inte går och längtar tillbaka till Pannan hela tiden bara
Nya länken? Hade jag gamla länken på min alltså? @Dennta
Länken är ju inte supertight men för de relativt små pengarna Sinn vill ha så kan man faktiskt inte klaga. Inte heller låset är super men återigen så jämför jag med mycket dyrare klockor.
För mig som numera ogillar komplikationer så är 556 näst intill perfekt. Men tänk om de skulle skippa sekundvisaren
@Clark Kent Pannan är hela tiden på armlängds avstånd ifall saknaden blir för stor.
Aha!Det kom en ny länk i början av året som är aningen tjockare än den gamla samt har justering av länkbitarna med insex. Tror att det är det enda som skiljer sig från dem gamla. Jag tycker det även ser ut om graveringen av S på låset är djupare nu är innan.