Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Först måste länken kortas, bra att skyddsplasten är kvar så det inte blir repor.
Snabbt insåg jag hur korkat det var...
Det är ju insex, RTFM!
Kommer att gå rekordsnabbt med skruvdragaren.
Nu återstår bara att bränna bort skyddsplasten!
Fan va kul att det är igång, men @jabla först ut gör mig smått nervösAvplastning, många bitar blir det...
Sitter riktigt snyggt o skönt på armen.
Jodå sitter tight, bättre än på en vintage Rolex.Det verkar vara bra passform på ändlänkarna på vårt ex. Det har väl varit på tal i Sinn-tråden vid ett par tillfällen att det inte alltid har lirat till 100%.
Ja tack!Länkkortning på riktigt vis!...
blev lite bitar över, skall jag skicka med dem?
Tog inte lång tid tills den fick lite jabla-behandling, skönt att det blev en mild variantNormalt brukar jag skåla farväl med passarounds men när den kommer jungfrulig till mig med fosterhinnan kvar kan jag inte motstå en välkomstskål.
Bara lugn, på muggen tema kommer!Tog inte lång tid tills den fick lite jabla-behandling, skönt att det blev en mild variant
Nej för bövelen. Det är äckligt på riktigt!Bara lugn, på muggen tema kommer!
Nej för bövelen. Det är äckligt på riktigt!
Gillar tavlan.
Och nu har vi kommit till det som alla väntat på!
Passarounden på muggen.
Den har hyfsat bordsskick!
Jag som är van vid att sportklockor är 40mm tycker denna är lite för stor som dressare, 38mm hade varit mer lagom.
Som vanligt är det A&O att vara påläst när man recenserar!Fast den är ju 38,5mm så jag vet inte om 0,5 hade gjort så stor skillnad
Skandal på min ära!Och nu har vi kommit till det som alla väntat på!
Passarounden på muggen.
Det lila extra syns bara ibland!Skandal på min ära!
Är lätt orolig för den lila tonen i tavlan.
Dags för lite lumetest!
Vad är väl bättre utmaning än en fet Seiko?
Japp. Men tycker ändå inte att en klocka som 556i ska ha så stark lume, vet inte varför, men tycker lumen känns lagom för den klockan. Tycker 556 A ger ett mer tooligt intryck än I.Det kommer bli TKO för Seiko tyvärr