• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Sinn 556 I B - The Tråd!

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Nu åkte klockan av från handleden. Har ju inte frågat @leiden om jag får låna den ikväll :D

IMG_20180414_201144.jpg


@leiden, @yslow och @Pawwen

PM:a adress så kommer klocka, korthållare och nyckelband förhoppningsvis på tisdag :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Lystring i tråden :)

@yslow har PM:t mig att han önskar att korthållaren går på auktion där vinnaren gör insättningen till BCF. Nu är det ju några som har flaggat att de inte har möjlighet att följa tråden ikväll, så jag sätter sluttid imorgon 20.00.

IMG_20171110_193416.jpg
IMG_20171110_193507.jpg
Min börjar ta slut så jag behöver en ny. Bjuckar 50kr och ta mig samtidigt en Sinn och Tonic :)

FC63ACD8-DC40-4E68-B174-BF8C2929E60E.jpeg
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Grattis till @leiden Nu får du faktiskt börja hänga på KS igen :)

@yslow vinner korthållaren och @Pawwen vinner tröstpriset, dvs nyckelbandet, för den fantastiska jämförelsen av tavlans olika blå nyanser under olika ljus.
Tackar! Nu känns det lite bättre. Var roligt och ganska spännande att se på Lottodragningen. Sällan man har så bra odds på en så fin vinst. Tack för en bra uppstyrd passaround! :D
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Då packar vi ihop den här passarounden med att @Morini4E vann auktionen av korthållaren :)

Så en liten sammanfattning är väl på sin plats:

@leiden blev vinnaren av Sinn 556 I B, inklusive ett extra blått läderband från Sinn.

@Morini4E drog längsta strået i auktionen om korthållaren från Sinn med ett bud på 200sek som @yslow matchar, grymt!

@Pawwen vann specialpriset i form av ett Sinn nyckelband för sin vetenskapliga jämförelse hur tavlan påverkas under olika ljusförhållanden.
Ett inlägg i riktig Sinn-anda :)

BCF fick sammanlagt ett tillskott på 800sek dels för upprundningen av passaround-summan bland samtliga deltagare plus auktionen, bra jobbat!

@Morini4E PM:a mig dina uppgifter så ska jag försöka hinna posta imorgon :)

Over and out...
 
Topp