meo_swe
Guld
Såklart det är julklockan!Klockan är framme hos näste man och han bär den just nu i julstöket.
![]()
Ska den vara julaftonsklockan i år eller inte är då frågan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såklart det är julklockan!Klockan är framme hos näste man och han bär den just nu i julstöket.
![]()
Ska den vara julaftonsklockan i år eller inte är då frågan?
Tjäääääna
Helt klart en trevlig klocka värd pengarna! Stilren. Skulle jag köpa en så är det på länk. Visst, den är snygg på läder, men tycker att det blir en trevligare känsla på länk! Det är en ganska stor 37mm tycker jag. Den är ganska hög och har långa bandhorn så jag upplever den som stor för sitt måttVad anser ni om denna? Är lite sugen på denna innan nästa riktiga kommer in.
Efter att @Bruset skickat vidare den så är det 5 man kvar! Så utlottning i februari är nog troligt så siste man vet vart den ska skickas eller om han kanske får behålla den!Har jag tänkt rätt om det är 5 man kvar till utlottningen?
Hittat en rosa eller bara en besökare? Stailish!Nu så! Lyckades till slut få upp det inbrottssäkra paketet
![]()
Gillar tavlan skarpt och den rimmar verkligen bra ihop med den bruna krokodilen. Storleken fungerar utmärkt som dressare och bärs väldigt lätt.
Måste säga att skicket är riktigt bra trots alla som har kladdat på den.
![]()
Vad falls? Ser jag dubbelt?! Löööve is in the air
Nu ska jag försöka jaga i fatt @Hardpe för en överlämning. Här är det snabba ryck! Det var verkligen trevligt att få klämma en snabbis. Stort tack till @Andrée Varg som drog igång kalaset och även till övriga inblandade.
Nu håller jag tummarna fram tills utlottningen!
Mvh
tackar, tackar. Riktig fin wristshot. Vore det inte för konkurrensen om "vinstlotten" så skulle jag definitivt säga att den ser som gjord ut för den handledenNu så! Lyckades till slut få upp det inbrottssäkra paketet
![]()
Gillar tavlan skarpt och den rimmar verkligen bra ihop med den bruna krokodilen. Storleken fungerar utmärkt som dressare och bärs väldigt lätt.
![]()
Nu ska jag försöka jaga i fatt @Hardpe för en överlämning. Här är det snabba ryck! Det var verkligen trevligt att få klämma en snabbis. Stort tack till @Andrée Varg som drog igång kalaset och även till övriga inblandade.
Mvh
Sambon ligger inne med en rosaHittat en rosa eller bara en besökare? Stailish!
Va? Ska du endast ha klockan en kväll innan du skickar vidare den?Nu så! Lyckades till slut få upp det inbrottssäkra paketet
![]()
![]()
Mvh
Yes! Nöjer mig med detVa? Ska du endast ha klockan en kväll innan du skickar vidare den?