• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PASSAROUND SQUALE 1521 ONDA EMERALD

KXII

Cartier
Jo, det håller jag med om. Därav en länk till varje deltagares sammanfattning kanske?
Endast sammanfattningarna?? :(

tmp-cam-3720517795021376419.jpg


Squalen är nerpackad och redo att postas till vinnarn! Hajen fick en liten avskedspuss... :bawling:

Snapchat-1371207982.jpg Snapchat-1566971142.jpg
(Spritade den efter så ingen risk för corona inte)
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Jag behöver verkligen en ny Squale!!! :woot:

Men, med tanke på alla fantastiska inlägg den här passarounden renderat i, kommer konkurrensen bli stenhård. Överlag riktigt grymma bilder som postats, vilket gör alla till potentiella vinnare :)
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Går det att ha sluten röstning? Så där så att alla vill vinna klockan och röster på ”någon-som-ingen-kan-tänkas-rösta-på”, och så står @sirengatto där som segrare ;)
B9F21939-B7FD-400D-95C1-B7D3432FC91A.gif
Det hade varit något ;) Jag gissar på att det blir en öppen omröstning med varsin bild och länk till Passaroundtråden, vi får svettas i ett lämpligt antal dagar, sen får @KXII packa upp klockan igen :p
 

KXII

Cartier
Det hade varit något ;) Jag gissar på att det blir en öppen omröstning med varsin bild och länk till Passaroundtråden, vi får svettas i ett lämpligt antal dagar, sen får @KXII packa upp klockan igen :p
Nej men inte säga så.... har packat ner den nu och förväntar mig ingenting, men aoo man kan alltid hoppas. :)

Hur som tror jag det blir enklast om alla inte lägger upp än en gång sina inlägg här. Låt @Zackrissonsur.se fixa en ny tråd där det blir länkar, annars blir det lätt en shit show o bara kaos!
 

midikem

Cartier
Håller med om att man kanske ska få välja 2 bilder var och en liten sammanfattning som alla skriver ihop och ger till zackrisson som kan postas i huvudposten. Blir nog lättare för folk då.
 
Topp