WatchVolta
Basic
Nå vem får klockan? Är så ivrig på att få rösta!
@Zackrissonsur.se
@Zackrissonsur.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry helt missat att det har gått klart runt nu, har inte gjort det här förut så kollar upp idag hur det fungerar och kör igång röstningen sedanNå vem får klockan? Är så ivrig på att få rösta!
@Zackrissonsur.se
Tror att man måste starta en ny tråd och välja att det ska vara en omröstning i den.hjälp!! fattar inte hur man gör med omröstning @MaBr du brukar ju vara en fena på sådant här?
Det hade varit något Jag gissar på att det blir en öppen omröstning med varsin bild och länk till Passaroundtråden, vi får svettas i ett lämpligt antal dagar, sen får @KXII packa upp klockan igenGår det att ha sluten röstning? Så där så att alla vill vinna klockan och röster på ”någon-som-ingen-kan-tänkas-rösta-på”, och så står @sirengatto där som segrare
Haha kan mycket väl bli såDet hade varit något Jag gissar på att det blir en öppen omröstning, vi får svettas i ett lämpligt antal dagar, sen får @KXII packa upp klockan igen
Och jag vill ha med min jämförelse https://klocksnack.se/threads/inte-...-laguna-och-1521-full-lume-men-nästan.135364/ Tror nog att vi lyckas väga in alla bidrag, vi har ju gått olika vägar många av oss. En bild, länk till tråden + "Extras" per bidrag då kanskeJag vill att videon jag gjorde på klockan är som mitt bidrag i omröstningen
Men som en märklig vändning – eftersom ingen hade läst de finstilta tävlingsreglerna – tillfaller klockan då @FramfallDet hade varit något Jag gissar på att det blir en öppen omröstning med varsin bild och länk till Passaroundtråden, vi får svettas i ett lämpligt antal dagar, sen får @KXII packa upp klockan igen
Ska jag vara helt ärlig vet jag inte ens vad tävlingsreglerna var. Jag ville bara testa klockan!Men som en märklig vändning – eftersom ingen hade läst de finstilta tävlingsreglerna – tillfaller klockan då @Framfall
Ja, jag ocksåSka jag vara helt ärlig vet jag inte ens vad tävlingsreglerna var. Jag ville bara testa klockan!
Nej men inte säga så.... har packat ner den nu och förväntar mig ingenting, men aoo man kan alltid hoppas.Det hade varit något Jag gissar på att det blir en öppen omröstning med varsin bild och länk till Passaroundtråden, vi får svettas i ett lämpligt antal dagar, sen får @KXII packa upp klockan igen
Haha, igenkänningsfaktorSka jag vara helt ärlig vet jag inte ens vad tävlingsreglerna var. Jag ville bara testa klockan!
Jag med .... typ ett par hundraÄr det för sent att lägga upp lite fler bilder? Har ett gäng till
Jag håller med. Om man får välja ett par bilder själv som man postar som bidrag så blir det kanske enklare att få en överblickKan lätt bli kaos om man öppnar upp för fler inlägg nu eller?
Alternativt försöka ta fram 3 bilder som kan citeras i tråden?
Blir svårt att få till utan att @Zackrissonsur.se får extra arbete.... äh jag vet inteJag håller med. Om man får välja ett par bilder själv som man postar som bidrag så blir det kanske enklare att få en överblick
Håller med om att man kanske ska få välja 2 bilder var och en liten sammanfattning som alla skriver ihop och ger till zackrisson som kan postas i huvudposten. Blir nog lättare för folk då.
Nej inte en ny. Men hade underlättat att få en helhetsbild av allas bidrag tror jag. Typ att någon (skulle kunna vara jag) sammanfattar allas bidrag med typ max två bilder och lite från texten i resensionen eller något.En ny sammanfattning? Äeeehh...