Hoppla Kerstin!
Det är den där kombinationen som väger typ 438 gram va?
Tennisarmbåge-varning på den!
Strax över 200g, lånade länken från minimonstret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppla Kerstin!
Det är den där kombinationen som väger typ 438 gram va?
Tennisarmbåge-varning på den!
Grymt ball! Går det att önska fler bilder med INOX:en på länk?Börjar dag två på länk.
Börjar dag två på länk.
Sådärja! Jag blir kaffesugen! Tyvärr har jag Tanken på armen. Får hålla mig till thé!?Man kan koka kaffe med den...
och dricka kaffe med den.
22mm så jag hade lite liggande till PO och Seikon.Ser bra ut @jabla , är det 22mm luggar?
Väntar spänt med att få prova den, dock några veckor (6st) kvar
22mm så jag hade lite liggande till PO och Seikon.
Har inget svart så där kan du vara först.Har något svart bonetto som ska testas då på den
Du förnekar dig inte... Glad att jag är med på den röda. Väntar dock med spänning på nästa del av Den Gulas Äventyr i Södern.Läggdags och INOX:n får en lyxövernattning på ishotellet.
Kanske inte blir morronens klocka eftersom den måste tinas upp först.
Visst hade det varit roligare att vinna en klocka som visat sig klara 200% mer än du nånsin ville utsätta den för än en som anländer i originalskick. Då kommer du ju fortfarande att fega med bastubad.Du förnekar dig inte... Glad att jag är med på den röda. Väntar dock med spänning på nästa del av Den Gulas Äventyr i Södern.
OT. @jablaBlir nog mer självklart när du sett Pålsjöbaden och Kallis.
http://www.helsingborg.se/startsida...ingar-och-sporthallar/kallbadhus/palsjobaden/
http://www.helsingborg.se/startsida...ar/kallbadhus/kallis-helsingborgs-kallbadhus/
Båda på promenadavstånd från mig.
Tror fasen att den gula har varit med om mer i ditt ägo än vad den har varit hos de andra sammanslaget med både den röda och blå.Läggdags och INOX:n får en lyxövernattning på ishotellet.
Kanske inte blir morronens klocka eftersom den måste tinas upp först.
Flera veckor tills jag ska få ha den.... undra hur många delar den kommer i??Tror fasen att den gula har varit med om mer i ditt ägo än vad den har varit hos de andra sammanslaget med både den röda och blå.
Bor närmre Pålsjöbaden men bastar inte på någon av dem.OT. @jabla
Du måste bo riktigt nära mig. jag har nog exakt lika långt hemmifrån till bägge. Sen är det en annan sak att jag aldrig bastar...
Nej den går som en klocka.Har den tappat tid under natten? (Visst var det någon Sinn eller Rolle som gjorde det, helt oacceptabelt för en beater).