Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar ogilla jäääävligt mycket att jag är nästsist
Gillar fartranden i holken! Som sagt tidigare tvättmaskinen eller till och med kemtvätt kanske står näst på tur!?Nåt äckligt skall vi väl hinna med innan lördagen är slut.
Hade ingen stridsvagn...
så det blev det närmsta jag kunde komma...
En Volvo 945.
Det dåliga är att du inte vågar slicka på den.Det sköna med att jabla har den innan är att jag kan fokusera på bilder och mina tankar som en recension, hårdtest redan avklarat
Det går ett rykte om att jag snart skall gästtesta både den röda o blå.@jabla Du är en sjuk människa. På ett göttigt sätt. Jag har inte serielajkat hela testserien men jag har ömsom dragit efter andan, ömsom kväljts. Skönt att klockan åker vidare nu så att jag kan andas igen. Och skönt att jag har den röda klockan...
Det dåliga är att du inte vågar slicka på den.
Om det nu finns en Judas Brutus Quisling som överväger att släppa in dig i den röda passarounden ska jag se till att hen får slita spö offentligt. Håll dig till gult.Det går ett rykte om att jag snart skall gästtesta både den röda o blå.
Bra jobbat med sjuka/äckliga/konstiga metoder jabla! Du visar ju helt klart var skåpet ska stå och hur du bör få rätt att bruka din vecka under en passaround för att se om det är något för dig väldigt underhållandeNydiskad..
och hetaste passarounden på KS just nu.
Oj vilket seriöst paket! Smart att använda kakpaket, det ska jag lägga på minnet.Nu återstår den tuffaste testen av dem alla: POST NORD.
En klocka som skall vara världens tuffaste behöver ingen bubbelplast, sätter på fosterhinnan för att den skall känna sig trygg och virar in i lite hushållspapper så puritanerna inte skall klaga på swirls från att ha kasat runt i kexpaketen.
Den matchande kniven kom till användning vid inpackningen.
Faan också, Ballerinan uppfyllde inte minimimåtten för försändelsen så jag fick lägga henne i en större låda. Utan ytterligare förpackningsmaterial så det skall skramlas om lite.
Var rädd om henne @NickL
Oj vilket seriöst paket! Smart att använda kakpaket, det ska jag lägga på minnet.