• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround. Victorinox I.N.O.X. Professional Diver. Den Gula

jabla

Sarlacc
Imponerade föga på vikingarna.

WP_20160507_007.jpg
 
B

Banankontakt

Guest
Snygg banangul klocka! Fast det känns riktigt bra att inte vara med i denna passaround... :hungover:
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
@jabla Du är en sjuk människa. På ett göttigt sätt. Jag har inte serielajkat hela testserien men jag har ömsom dragit efter andan, ömsom kväljts. Skönt att klockan åker vidare nu så att jag kan andas igen. Och skönt att jag har den röda klockan...
 

jabla

Sarlacc
@jabla Du är en sjuk människa. På ett göttigt sätt. Jag har inte serielajkat hela testserien men jag har ömsom dragit efter andan, ömsom kväljts. Skönt att klockan åker vidare nu så att jag kan andas igen. Och skönt att jag har den röda klockan...
Det går ett rykte om att jag snart skall gästtesta både den röda o blå. :D
 

jabla

Sarlacc
Nu återstår den tuffaste testen av dem alla: POST NORD.
En klocka som skall vara världens tuffaste behöver ingen bubbelplast, sätter på fosterhinnan för att den skall känna sig trygg och virar in i lite hushållspapper så puritanerna inte skall klaga på swirls från att ha kasat runt i kexpaketen.

WP_20160508_027.jpg


Den matchande kniven kom till användning vid inpackningen.

WP_20160508_030.jpg


Faan också, Ballerinan uppfyllde inte minimimåtten för försändelsen så jag fick lägga henne i en större låda. Utan ytterligare förpackningsmaterial så det skall skramlas om lite. :)

WP_20160508_031.jpg


Var rädd om henne @NickL
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Nu återstår den tuffaste testen av dem alla: POST NORD.
En klocka som skall vara världens tuffaste behöver ingen bubbelplast, sätter på fosterhinnan för att den skall känna sig trygg och virar in i lite hushållspapper så puritanerna inte skall klaga på swirls från att ha kasat runt i kexpaketen.

WP_20160508_027.jpg


Den matchande kniven kom till användning vid inpackningen.

WP_20160508_030.jpg


Faan också, Ballerinan uppfyllde inte minimimåtten för försändelsen så jag fick lägga henne i en större låda. Utan ytterligare förpackningsmaterial så det skall skramlas om lite. :)

WP_20160508_031.jpg


Var rädd om henne @NickL
Oj vilket seriöst paket! Smart att använda kakpaket, det ska jag lägga på minnet.
 
Topp