• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek 5711, den galna hypen!

Var nära att slå till på en för ca 1,5-2 år sedan men nöjde mig med en aquanaut (som jag tyvärr sålde i helt fel läge..).
Hursomhelst ni som äger en idag, hur ser ni på det faktum att den nästan fördubblats i pris (ca 450k för beg nu) tänker ni behålla den eller funderar ni på att sälja? Man kan ju få ganska mycket för för 450k (dvs ganska häftiga komplikationer).

/Goldmember

Var nära att slå till på en för ca 1,5-2 år sedan men nöjde mig med en aquanaut (som jag tyvärr sålde i helt fel läge..).
Hursomhelst ni som äger en idag, hur ser ni på det faktum att den nästan fördubblats i pris (ca 450k för beg nu) tänker ni behålla den eller funderar ni på att sälja? Man kan ju få ganska mycket för för 450k (dvs ganska häftiga komplikationer).

/Goldmember
Kostar inte en beg 235k??

Men vrf har den ökat så drastiskt? Har de tagit bort den från sortimentet? Kan man fortfarande ställa sig i kö?
Ställ dig i kö utan relation till AD......kanske du får en om +10år......om alls.........relationstunga kunder får nog vänta sina 3-5 år ish.....

Ganska troligen mitt livs bästa investering so far, köpte ny för 220’ för ett år sen och verkar ju ha utvecklats rätt ok :)
4644AAC5-DCC1-4491-B443-19932DDA08A0.jpeg

Priset verkar bara gå upp hela tiden och jag tror att trenden fortsätter. Man bör inte sälja nu oavsett hur mycket man betalat för den.
Intressant därmed är att priset närmar sig 5711R med prisskillnad på drygt 50k...

Tillbaka
Topp