Traveltime i guld är så jäkla bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Traveltime i guld är så jäkla bra!
Steg ett är väl att ta kontakt med ad där du har beställningen... det brukar lösa sig sånt här..Huh. Fått höra att vissa Calatravamodeller tydligen har utgått ur sortiment. Bl.a en 5296 som jag har lagt handpenning på. Hur brukar det funka i såna fall, blir man erbjuden ersättarn? Som jag antar lär presenteras på Basel i mars..?
Steg ett är väl att ta kontakt med ad där du har beställningen... det brukar lösa sig sånt här..
Vad betyder detta? Är det AD i Sverige kan det bara vara Rob eftersom Bo B inte tar handpenning, bland annat av denna anledningen, att modeller kan försvinna. Nu utgår jag från att ADn betalar tillbaka så fort de fått bekräftat att modellen utgått. Det var precis det här jag menade tidigare i tråden, att det är vansinnigt att ta höga belopp i handpenning när transaktionen är så osäker. Är säkert ett gäng som betalat för 5726 som väl också utgår? Fiffigt sätt att få låna gratis.ADHD-jag vill inte acceptera ”ska kolla upp och återkomma till dig”. Pls send help.
Vad är detta för trevlig ref? Såg mumsig ut.
Vad är detta för trevlig ref? Såg mumsig ut.
Luggarna och kronograf-knapparna på 5270 är dock mumsigare5270, om det är J eller R låter jag vara osagt. Jag gillar faktiskt 3970 bättre. Tycker hålen i tavlan på 5270 ser skumma ut. Kalla mig bakåtsträvande men jag vill ha dom sakerna på subdials istället. Föredrar runda kronografknappar också. Plus att jag tycker storleken på 3970 är mer klassisk. 5270:ans 41 mm blir lite stekpanna.
Haha, ja, kanske det!Luggarna och kronograf-knapparna på 5270 är dock mumsigare
Sjukt cool! Villen referens?
5170P
Magisk pjäs
Fredagsmys
Har inget att skylla på. Förutom att jag blev till mig av 5170P.5170P är en magisk pjäs men EWEA kommenterade Watchdreamer och det är en 5960G (eller 5960/01G).
Tveksamt. Den togs väl precis ur produktion/sortimentet.Otroligt snygg! Gärna lite fler bilder på den. Är Platinum limiterad, går den att få tag på hos AD? Vad är listpriset?
Anmäl dom för bedrägeri.Huh. Fått höra att vissa Calatravamodeller tydligen har utgått ur sortiment. Bl.a en 5296 som jag har lagt handpenning på. Hur brukar det funka i såna fall, blir man erbjuden ersättarn? Som jag antar lär presenteras på Basel i mars..?
Tack! Hämtade ut den hos AD idag. Kommer fler bilder Den är inte limiterad men har precis gått ur produktion så jag tror den blir svår att få direkt från AD framöver.Otroligt snygg! Gärna lite fler bilder på den. Är Platinum limiterad, går den att få tag på hos AD? Vad är listpriset?