DonaldCliff
Basic
Där ser man, 21mm är bara dumt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där ser man, 21mm är bara dumt.
NixMen på 5196 är det väl 20mm band och 21mm på 5296?
Men till en så otroligt fin klocka får du ta och beställa som är gjorda för Quick realese
Detta band är från Hodinkee, de har ej Quick release. Ska ev beställa från JPM, och de kan skära ut för det vid beställningMen till en så otroligt fin klocka får du ta och beställa som är gjorda för Quick realese
Finns prucenter som fixar såna liknande band i 21mm med quick release, tex Atelier Romane. Såklart levereras de inte med quick release stift i guld dock, men du bör kunna få ett band som är gjort för quick release utan att få med stiftet i stål...Well. Ja de är Quick release
Gissa hur många band det finns i 21mm bredd som har quick release, som dessutom ska se ut på ett visst sätt...
Beställ från Camille Fournet istället, det är de som tillverkar Pateks band och du kan konfigurera in i minsta detalj i deras produktkonfigurator på sajten.Detta band är från Hodinkee, de har ej Quick release. Ska ev beställa från JPM, och de kan skära ut för det vid beställning
På vissa quick release kan man skruva av knoppen.Detta band är från Hodinkee, de har ej Quick release. Ska ev beställa från JPM, och de kan skära ut för det vid beställning
Fast med ditt egna namn på 3700’n då va?
Provade två sinnessjuka Nautilus idag. 5980 och en one of a kind 3700. Den sistnämnda måste ju vara slutstation... om än något dyr.
Hehe, känns väl lite nouveau riche va? Nej men det är häftigt att det är en hyfsat obskyr kanadensisk juvelerare. Tiffany & co är ju en dussinvara i sammanhanget.Fast med ditt egna namn på 3700’n då va?
Trodde det var namnet på herren som äger LW?Hehe, känns väl lite nouveau riche va? Nej men det är häftigt att det är en hyfsat obskyr kanadensisk juvelerare. Tiffany & co är ju en dussinvara i sammanhanget.
Nej Toni Cavelti är en helt annan person. Hade dock varit iskallt om Tony på LW under 70-80-talet kirrat en Patek med sitt eget namn på. Men så är det alltså inte.Trodde det var namnet på herren som äger LW?
3700an satt sjukt bra på dig
Provade två sinnessjuka Nautilus idag. 5980 och en one of a kind 3700. Den sistnämnda måste ju vara slutstation... om än något dyr.
Her current collection is a...
Modded skx007, baby g-shock, baby nautilus 4700, nautilus 7118. I made her sell her rolex dj 26 TT with diamonds to fund her 4700. She may move her 4700 given she will be so happy with her 7118 she wont be wearing the 4700. It will depend on what we can move it for... probably take a bath on it.
Har ni sett den? https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=662408
TS köpt en Nautilus 7118.... åt en 9 åring.
Vet inte om det är sant eller ett troll, hen verkar ha ett lång track record på TRF. Om det verkligen stämmer det är sjukaste jag har nånsin hört
Det är en vän till en av mina nära vänner och väldigt sant...Har ni sett den? https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=662408
TS köpt en Nautilus 7118.... åt en 9 åring.
Vet inte om det är sant eller ett troll, hen verkar ha ett lång track record på TRF. Om det verkligen stämmer det är sjukaste jag har nånsin hört
"Bro.. shes like 9"Det är en vän till en av mina nära vänner och väldigt sant...
Helt jävla fantastisk.PP 5740
Jag stör mig något enormt på visarna i subdialsen. Deras vita färg lyser som stora lampor i ögonen. Alltså i centrumet där de sitter fast. Varför gör man inte centrumdelen svart?Helt jävla fantastisk.
Tusen tackHelt jävla fantastisk.
Du har helt rätt!Jag stör mig något enormt på visarna i subdialsen. Deras vita färg lyser som stora lampor i ögonen. Alltså i centrumet där de sitter fast. Varför gör man inte centrumdelen svart?
Arrgh! Har inte tänkt på det tidigare men kan inte se nåt annat nu. Du har förstört den.Jag stör mig något enormt på visarna i subdialsen. Deras vita färg lyser som stora lampor i ögonen. Alltså i centrumet där de sitter fast. Varför gör man inte centrumdelen svart?
Va fan, sjukt sant!Jag stör mig något enormt på visarna i subdialsen. Deras vita färg lyser som stora lampor i ögonen. Alltså i centrumet där de sitter fast. Varför gör man inte centrumdelen svart?
Har testat 5740 och stöde mig inte på de vita visarna. Tänkte i stället på tavlans djup och effekter. Finishen på caset är också riktigt fint, ej att jämföra med annan Nautilus i stål
Magisk sak.Har testat 5740 och stöde mig inte på de vita visarna. Tänkte i stället på tavlans djup och effekter. Finishen på caset är också riktigt fint, ej att jämföra med annan Nautilus i stål
Jag är nog en av väldigt få som tycker det är den fulaste nautilusen av dem alla. Jag tycker iofs att Batman och Hulken är fula också. Så kanske bara är jag som har dålig smakHar testat 5740 och stöde mig inte på de vita visarna. Tänkte i stället på tavlans djup och effekter. Finishen på caset är också riktigt fint, ej att jämföra med annan Nautilus i stål
Jag är nog en av väldigt få som tycker det är den fulaste nautilusen av dem alla. Jag tycker iofs att Batman och Hulken är fula också. Så kanske bara är jag som har dålig smak
Jag stör mig något enormt på visarna i subdialsen. Deras vita färg lyser som stora lampor i ögonen. Alltså i centrumet där de sitter fast. Varför gör man inte centrumdelen svart?