• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

31666473-E097-4B38-9A90-0D297980A162.jpeg

Hej. Tänkte be om era kloka tankar kring ett litet dilemma. Jag hittat en Nautilus 3800 i superfint skick från 84. Nyservad, länken är riktigt tight utan stretch Men det finns ett men... Inget cert - ingen box och sekundvisaren byttes vid servicen. Inget som påverkar utseendet. Vad är er tanke här? Kan man känna sig trygg med en PP3800 utan varken box eller papper?

Hej. Tänkte be om era kloka tankar kring ett litet dilemma. Jag hittat en Nautilus 3800 i superfint skick från 84. Nyservad, länken är riktigt tight utan stretch Men det finns ett men... Inget cert - ingen box och sekundvisaren byttes vid servicen. Inget som påverkar utseendet. Vad är er tanke här? Kan man känna sig trygg med en PP3800 utan varken box eller papper?
Motfråga: Skiljer det sig mellan märken och modeller? Antingen känner man sig trygg utan cert eller så gör man det inte?

Går alltid att beställa Extract

Tillbaka
Topp