De är feta.
Jag struntar i om någon hellre äter skit eller dylikt än att bära denna (ni kommer ändå aldrig ha råd med den så det spelar ändå ingen roll), MEN - häftigt hantverk och piece unique. Kul för den som får bära den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är feta.
Jag struntar i om någon hellre äter skit eller dylikt än att bära denna (ni kommer ändå aldrig ha råd med den så det spelar ändå ingen roll), MEN - häftigt hantverk och piece unique. Kul för den som får bära den.
Jag struntar i om någon hellre äter skit eller dylikt än att bära denna (ni kommer ändå aldrig ha råd med den så det spelar ändå ingen roll), MEN - häftigt hantverk och piece unique, kul för den som får bära den.
Ruskigt fet!!!
Jag struntar i om någon hellre äter skit eller dylikt än att bära denna (ni kommer ändå aldrig ha råd med den så det spelar ändå ingen roll), MEN - häftigt hantverk och piece unique, kul för den som får bära den.
Det stämmer!Helt otrolig. Var det inte denna Pras visade upp på Hodinkee Talking Watches?
Hade vi inte den här diskussionen för nåt år sedan...? Du ska inte köpa länken till 5065 eftersom den är skitful. Och, gissar jag, kommer att kosta en arm och ett ben, om den går att få tag på.Lite inne på att skaffa den utskällda länken till min 5065. Någon som sitter på en och vill dela med sig av erfarenhet?
Hehe njaae, då ägde jag inte en 5065, kommenterade bara att jag tyckte den var cool Men ja, du har nog rätt i att den lär vara obehagligt dyr.....Hade vi inte den här diskussionen för nåt år sedan...? Du ska inte köpa länken till 5065 eftersom den är skitful. Och, gissar jag, kommer att kosta en arm och ett ben, om den går att få tag på.
Funnits ett par år, men den är iallafall så jävla bra. Sjukt kul att designen går utanför tavlan. Kul på alla plan.
Den där blir man ju genuint glad av
Gillar inte den nya, men på den gamla aqua är den stenhårdFörstår inte att folk inte gillar den länken. Stenhård och kult!
Otroligt fin klocka en riktig älska eller hata klocka jag älskar den Hur stor är den?
Otroligt fin klocka en riktig älska eller hata klocka jag älskar den Hur stor är den?
Hata klocka? Vem skulle kunna hata den?Otroligt fin klocka en riktig älska eller hata klocka jag älskar den Hur stor är den?
Hade vi inte den här diskussionen för nåt år sedan...? Du ska inte köpa länken till 5065 eftersom den är skitful. Och, gissar jag, kommer att kosta en arm och ett ben, om den går att få tag på.
Finns en till salu på C24, 32k, vilket kap!Det fetade!
Snyggt. Kan du poste lite fler (och bättre) bilder?
Nöjd med den så här långt, skickat iväg en förfrågan om ett Extract från PP så får se vad de säger!Snyggt. Kan du poste lite fler (och bättre) bilder?
Tycker att det står 3739. 3738 har aldrig funnits med annat verk än 240. Har heller aldrig sett att baksidan är graverad på det sättet. 3739 borde dessutom vara mer rund än elliptisk. Inget verkar stämma med vad jag kan om dessa modeller men jag utger mig inte för att kunna dem fullt ut.Liten fråga, rätta mig om fel tråd, men ser denna okej ut? Tyder 3739/100 men får det till 3738/100. Quartz är det iallafall enligt säljare.
Om du vill ha den så köp? Omöjligt att sia i värdet framöverHar letat länge nu efter en Aquanaut i guld. Verkar som priset verkligen rasat fort på denna.
För cirka en månad sen låg dom på runt 480k+ på chrono. Nu finns dom från 415.
Värt att slå till på en om man skulle få den för en slät 400ing eller kommer dom ramla lite till? Retail är cirka 350k idag
Har letat länge nu efter en Aquanaut i guld. Verkar som priset verkligen rasat fort på denna.
För cirka en månad sen låg dom på runt 480k+ på chrono. Nu finns dom från 415.
Värt att slå till på en om man skulle få den för en slät 400ing eller kommer dom ramla lite till? Retail är cirka 350k idag
Någon som har eller enkelt kan länka prislista på Patek 2020?
Min googling har totalt havererat, hittar inget vettigt.
Stort tack!Kör med en VPN från exempelvis USA så har du alla aktuella priser på deras webb. Här är den senaste prislistan jag har, jag TROR inte att det hänt nåt sedan dess.