ChumpTime
Silver
3970J?Verket är väldigt tredimensionellt i denna hamburgare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3970J?Verket är väldigt tredimensionellt i denna hamburgare
Stämmer bra!
Skapligt fint med nypolerad nöt och hav.Semesterklockan
Otrolig denna ref! Är du den lyckliga ägaren?Verket är väldigt tredimensionellt i denna hamburgare
Jag vill bara flika in att denna är med på topp tre bästa klockor jag testat. 5196P - orimligt cool.
Kommer inte ihåg riktigt, typ 300k. Testade på Bo Berggren.vad listade 5196p? Om det var i butik
Testade på kaplans förut och gillade skarpt
Borde gå att göra någon form av rabatt på den om man är intresserad. Den har legat i skylten i många år...Kommer inte ihåg riktigt, typ 300k. Testade på Bo Berggren.
Hehe, är det samma som är kvar tro? Jag testade i december 2017.Borde gå att göra någon form av rabatt på den om man är intresserad. Den har legat i skylten i många år...
Borde gå att göra någon form av rabatt på den om man är intresserad. Den har legat i skylten i många år...
Otippat bra med nato!
Kliver du ner någon mm är det spot on! Originalet är alltid bäst
För mig är nog detta den ultimata sommarklockan
Bland det finaste jag sett!Semesterklockan
Riktigt fin!Semesterklockan
Jo, om slutpriset, leveranstiden och till och med det faktum att leveransens fullbordande är högst osäkert. Då är det ju inte längre handpenning utan lotteri eller i worst case pyramidspel.
Den som väntar på något gott... Minns när du postade kvittot på handpenningen.
Jäklar! Grattis! Vilken jävla drömklocka!
Grattis! Va kul!En dröm som blivit sann. Hämtade ut min första nya Patek i fredags! Snyggare i verkligheten än jag någonsin kunde tro.
En dröm som blivit sann. Hämtade ut min första nya Patek i fredags! Snyggare i verkligheten än jag någonsin kunde tro.
Knapparna gör den där Aquanauten mycket mer balanserad än de övriga. Grattis!
Fan vad kul! Den är riktigt fin den därEn dröm som blivit sann. Hämtade ut min första nya Patek i fredags! Snyggare i verkligheten än jag någonsin kunde tro.
Fan vad kul! Den är riktigt fin den där
Hur länge fick du vänta på den?
@Divemaster betalade in sin handpenning i Januari 2019 och fick sin 5980 i typ samma veva som du fick din klocka.
Jag hatar väntetider...
Den här är också sådär otäckt bra, allting ligger i detaljerna och den går lätt under radarn nog intw många som inte är huggligt pålästa som skulle se att det är en patek, just för att "Patek DNA" nästan verkar saknas, utseendemässigtOEM-band från 5520P till min 5524G. Hett tips för de som är lagda åt det hållet så kostar nya band 255CHF i Schweiz, vs 4000kr hos AD i Stockholm.
Även den här, och dess efterträdare (6006?) Är helt otroliga, men inte den calatrava som jag hade valt, den ser lite för "modern"/ungdomlig (?) Eller nåt, ut.Det postas för lite i den här tråden. Bytt till mig en 6000G här på KS, kort gästspel på min handled innan den går vidare till farsan. 37mm lekfull dressare.