• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Börjar alltmer kännas som ett alternativ.

Hittade faktiskt den vita idag hos en AD som precis fått in den. Men jag har varit inne på den blå sen första början, har svårt att bli lika trollbunden av den vita tavlan.

Ring runt till alla ad's i europa, tror någon kommer ha en köpare som backat och så tar du endast första bästa flyget.

Nu står jag på tre väntelistor så jag ger det ett par månader för att se om man på något tursamt sätt kan ramla över en. Tack för all input!

PS:Vad är aktuella listpriset i Sverige?:DS

Jag står i liknande situation. Intresset för en 5711 har funnits länge och kapitalet på plats sedan en tid tillbaka. Jag är i kö hos Rob och har varit i ca 18 månader nu. Det har för egen del inte rört sig framåt alls på den tiden. Så de diskussioner om flera års väntetid stämmer på min bild. Det har ju varit en del andra trådar som diskuterat prioriterade och oprioriterade kunder. Jag vet inte hur det förhåller sig på den här fronten men som boende långt från sthlm så är jag ju knappast en frekvent kund. Men hoppet om att den kanske trots allt snart kommer finns ju kvar :)

Ja alltså, några månader är i princip bara att glömma om du ska plocka ut en 5711 från AD. Priserna ligger ju beggade i norden på 30k över listpris, och marknaden på 5711 pekar spikrakt uppåt. Får du en sprillans 30k över listpris kör hårt, det jämnar ut sig i längden och du slipper vänta.

En till bild :)

image.jpg

Måste be lite om ursäkt då jag sa att beggade ligger 30k över listpris, hade för mig att list låg på 205k av någon konstig anledning. Fanns den vita att hämta om man ville hos AD?

Nu står jag på tre väntelistor så jag ger det ett par månader för att se om man på något tursamt sätt kan ramla över en. Tack för all input!

PS:Vad är aktuella listpriset i Sverige?:DS

Tillbaka
Topp