• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Längesen 5712an fick lite solljus

image.jpeg
Jaha, då var man där igen...............
Ska Patek ändå inte ha massa lull?...........
Sååå bra, vill ha!
/j

• Like
Reactions: par
Sitter varje dag lite nervöst och väntar på att plötsligt få "Samtalet med stort S", att min 5711 landat in. Den som väntar på något gott...(verkar tyvärr få vänta rätt länge i detta fall)

Nä, några andra klockor kommer finnas kvar.
Har snöat in på att en "riktig" patek borde ha lite lull-lull.
/j
Okej, då säger jag KÖR! Jag har svårt att använda en klocka varje dag som inte är vattentät. Men o andra sidan kan man säkert skölja av 5712 under vatten iaf, mer ur renlighetssynpunkt jag föredrar vattentäta:)

Jag skulle gärna köpa en 5711 direkt från AD men vill inte vänta flera år i kö. Är det värt att köpa från chrono24?

@Chrisse köp en ny 5712a nu och sluta dalta med beggat skit! Det kommer leda till att du behåller den

Den dagen Chrisse behåller en klocka är dagen då jag blivit gråhårig (lär dröja). Men begagnat är väl bra? Slippa vänta och spara en krona när man flippar :) Hade gärna köpt en beggad 5711 om det bara fanns någon för vettiga pengar.

Tillbaka
Topp