Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Who hates a hat ?? Urk, blev lite väl långsökt vid närmare eftertanke...Haters gonna hate
![]()
Haters gonna hate
![]()
Finns ingen TT, är roseÄr den TT eller luras bilden?
Snyggt!!En 5711 i stål i samlingen. Känns bra
![]()
Hehe! Det är bra tyngd i "Oligarksubben"...Tvåtons-nautilus aka oligarksubben
Underbar!En 5711 i stål i samlingen. Känns bra
![]()
Dagens dubbel.
/j
![]()
Så himla braDagens dubbel.
/j
![]()
Absolut, Stalker ?????Hoppas smörgåsen från bageriet imorse var god! /Jesper
Tackar, nöjd!Så himla bra![]()
Absolut, Stalker ?????
/j
Ha ha, då var det faktiskt inte jag, men köpte macka gjorde jag.......Haha, det var jag som frågade om det var en Jaeger... Sen misstänkte jag att den där klockan borde finnas någonstans på KS![]()
Haha, va? Så du var inte inne på ett litet bageri på Odenplan imorse?Ha ha, då var det faktiskt inte jag, men köpte macka gjorde jag.......
/j
Nix.Haha, va? Så du var inte inne på ett litet bageri på Odenplan imorse?
Galet bra!Kör på 5170 idag och känner mig taggad till tusen!
Idag blir en bra dag
![]()
Kör på 5170 idag och känner mig taggad till tusen!
Idag blir en bra dag
![]()
Hårt liv! Dagens i-landsproblem eller?Börjar bli lite sugen på en Aquanaut, men har både AP diver och skydiver. Rädd att det blir lite mycket gummi..! Har dock bytt till läder på skydivern. Sedan skulle det innebär att jag får säga adjö til gulguldet, är jag redo för det tro?
Mycket att fundera på en måndagkväll
Ja när jag läser det igen så låter det nästan illa, men efter att ha läst tråden förvinner verklighetsförankningen.Hårt liv! Dagens i-landsproblem eller?
Men i denna tråd behöver man väl egentligen inte ursäkta sig för något! Den skulle väl knappast finnas alls i så fall...Ja när jag läser det igen så låter det nästan illa, men efter att ha läst tråden förvinner verklighetsförankningen.